صبح امروز مراسم عقد یک پسر 28 ساله زندانی در محل زندان رجایی شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۵۴۱
برگزاری مراسم عقد یک زندانی در زندان رجایی شهر

به ‌گزارش جام جم آنلاین ، مراسم عقد یک پسر 28 ساله که متهم به قتل عمد خواهرزاده‌اش است با یک دختر 29 ساله در محل زندان رجایی شهر برگزار شد.

این پسر و دختر همدیگر را در سالن ملاقات زندان تنها 2 بار دیده‌اند و عمر آشنایی آنها کمتر از 7 ماه است.

خواهر این دختر نیز در همین رجایی شهر زندانی‌ است و نکته جالب آنکه عروس دارای مدرک فوق لیسانس است و داماد دیپلم هم ندارد.

این تازه داماد برای رهایی از بند باید دیه 200 میلیون تومانی قتل عمد خواهرزاده‌اش را بپردازد.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ستایش
-
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
۰
۰
متنفرم از این وضعیت اسفباری كه دسته ای از زنان جامعه ما برای خودشان درست می كنند ، برای خودشان و زندگیشان هیچ ارزشی قائل نیستند ، خود را حقیر می پندارند ، فوق لیسانس و زیر دیپلم این تازه بعد خوب ماجراست بعد افتضاح آن این است كه این خانم میخواهد در قالب همسر از خوانواده مقتول رضایت بگیرد !! بیچاره شناسنامه خودت چه می شود و خیلی چیزهای دیگر .خوب بنده خدا چرا اصلاً درس خواندی ؟ آخر زندگی به اسم مشتركت به كجا می خواهد برسد؟ تازه بعد آزادی آن بدبخت از زندان مشكلات تو شروع می شود عدم تفاهم ، عدم درك متقابل ، عدم همسطحی تحصیلات و... آن موقع است كه ناخودآگاه سرش منت می گذاری كه زندگیش را نجات دادی آن موقع است كه تحملت از تمام كاستی ها طاق می شود و اوهم همینطور از تمام امر و نهی كردن ها خسته می شود آخرش هم طلاق و یك شناسنامه خط خورده برای تو می ماند . برایت متاسفم

نیازمندی ها