عضو هیات رییسه در گفت و گو با جام جم آنلاین:

بهتر است کمیسیون قضایی و اصل نود ادغام شوند/ رای گیری ریاست کمیسیون اصل نود روز سه شنبه

عضو هیات رییسه مجلس دهم گفت:‌ با توجه به حجم بالای پرونده های ارایه شده به کمیسیون اصل نود بهتر است کمیسیون قضایی نیز ادغام شود تا به این ترتیب تعداد اعضا به 23 نفر رسیده و تکمیل شود.
کد خبر: ۹۱۵۱۱۱
بهتر است کمیسیون قضایی و اصل نود ادغام شوند/ رای گیری ریاست کمیسیون اصل نود روز سه شنبه

اکبر رنجبرزاده در گفت و گو با جام جم آنلاین، با اشاره به مشکلات برخی کمیسیون ها در به حد نصاب رسیدن اعضای آنها گفت: یکی از دلایل این مسئله این است که با توجه به اینکه هنوز تعداد 290 نفر نمایندگان مجلس تکمیل نشده و 4 نفر از نمایندگان در انتخابات میان دوره ای انتخاب می شوند طبیعتا تعداد نمایندگان کم شده و در به حد نصاب رسیدن کمیسیون با مشکل مواجه می شویم.

وی ادامه داد: یکی از راهکارها برای حل مشکل برخی کمیسیون ها برای به حد نصاب رسیدن ادغام است؛به این معنی که تغییراتی در آیین نامه در نظر گرفته شود و برخی از کمیسیون ها به عنوان نمونه کمیسیون قضایی و اصل نود با هم ادغام شوند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس تصریح کرد: با توجه به حجم بالای پرونده های ارایه شده به کمیسیون اصل نود بهتر است کمیسیون قضایی نیز ادغام شود تا به این ترتیب تعداد اعضا به 23 نفر رسیده و تکمیل شود.

عضو هیات رییسه مجلس دهم همچنین گفت: احتمالا روز سه شنبه انتخاب رییس کمیسیون اصل نود در صحن علنی انجام شده و رای گیری در مورد دو کاندیدای این کمیسیون آقایان تجری:نماینده قصر شیرین و داوود محمدی: نماینده قزوین صورت می گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها