در حمله یک گروه مسلح به روستایی در مکزیک، چند عضو یک خانواده از جمله دو کودک کشته شدند.افراد مسلح در مکزیک به یک روستا حمله کردند و 11 عضو یک خانواده از جمله دو کودک را به قتل رساندند.
کد خبر: ۹۱۳۳۹۹

بر اساس این گزارش، پلیس در حال بررسی ماجراست تا دریابد ماجرا در ارتباط با جرم و جنایت سازمان یافته است یا یک اختلاف خانوادگی بوده است. در این حادثه که در «ال‌میرادور» (El Mirador) یک روستای کوهستانی دوردست در مکزیک رخ داد، 11 عضو یک خانواده از جمله دو کودک، پنج زن، چهار مرد و دو دختر کشته شدند.

به گفته پلیس محلی دو نفر که زیر سن قانونی هستند در این حادثه بشدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

«وینسنته لوپز (Vicente Lopez) شهردار کاکس کتلن (Coxcatlan) گفت که دو نفر مجروح حادثه نیز دختر هستند.

یک مقام دولتی که به شرط ناشناس ماندن صحبت می‌کرد، گفت که این حمله در داخل یکی از خانه‌ها صورت گرفته اما برخی رسانه‌های محلی گفته‌اند که اجساد در چند خانه پیدا شدند.

دفتر دادستان منطقه در بیانیه‌ای که در رابطه با این حادثه منتشر کرده آورده است دو نفر شاهد این ماجرا تحت حفاظت پلیس قرار گرفته‌اند. در این بیانیه به این نکته اشاره شده است که اطلاعات بیشتر بعد از آن‌که بازرسان از صحنه بازدید کنند در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

دستگیری معلمان متجاوز

یک شهروند انگلیسی که به 23 کودک شش ماهه تا 12 ساله مالزیایی تجاوز کرده بود در انگلیس دستگیر شد.

این فرد متجاوز که انگلیسی‌الاصل و 30 ساله است به جرم تجاوز به بیش از 23 کودک مالزیایی در انگلیس دستگیر شد.«ریچارد هاکل» 30 ساله که بیش از 22 تجاوز به کودکان رده‌های سنی شش ماهه تا 12 ساله در کارنامه سیاه وی دیده می‌شود، بعد از دستگیری در انگلیس، فقط به 25 سال زندان محکوم شده است. وی که به عنوان معلم وارد کوالالامپور مالزی شده بود در فاصله بین سال‌های 2006 تا2014 مرتکب این تجاوزها شده است. وی بعد از آن‌که اقدام به انتشار 20 هزار تصویر و فیلم از قربانیان خود در فضای مجازی کرد، توسط پلیس بازداشت شد. دولت مالزی خواستار اشد مجازات برای این معلم متجاوز شده است .

همچنین، معلم مقطع راهنمایی ریکی‌دلانوشپارد 59 ساله در فلوریدا به دلیل آزار جنسی کودکان دستگیر شد.

شپارد در سال 1999 به دلیل آزار کودک شش ساله در کلاس درس بازداشت شد اما باز هم اجازه تدریس یافت. او پس از سال‌ها در منزلش در ملبورن دستگیر شد و پلیس هزاران فیلم مستهجن از وی را که در حال آزار کودکان بود کشف کرد. نیروهای پلیس پس از بررسی فیلم‌ها متوجه شدند بسیاری از کودکان خودشان هم در این فیلم‌هابوده‌اند که مورد آسیب این معلم شیطان‌صفت قرار گرفته‌اند. او در دوره 35 ساله معلمی خود با خریدن اسباب‌بازی و کادو برای کودکان آنها را فریب داده و حداقل به هزار دانش‌آموز بی‌گناه آسیب رسانده است.

قتل 2 فرزند به خاطر تحمل نکردن دوری

مادری که تحمل دوری از فرزندانش را نداشت آنها را به قتل رساند و سرانجام خودکشی کرد.

کانی فاستر 35 ساله پس از قتل دخترش لایلای ده ساله و پسرش دیوید هشت ساله دست به خودکشی زد. او یک سال تمام برسر حضانت فرزندانش با همسر سابقش مشاجره داشت. به گزارش دیلی‌میل، پلیس آلاباما اعلام کرد اثری از اسلحه یا زخم چاقو بر روی بدن کودکان یافت نشده‌است و جنازه وی در کنار اجساد بی‌جان فرزندانش یافت شد. کانی و همسرش به مدت پنج سال جدا از هم زندگی می‌کردند و در این مدت هر کدام در روزهای مشخصی کودکان را نگه می‌داشتند تا این‌که سال گذشته همسر سابقش اعلام کرد که توافقنامه قبلی را قبول ندارد و قصد دارد پول کمتری هم برای نگهداری از کودکان به کانی بدهد و البته زمان بیشتری را با فرزندانش سپری کند.

کانی این موضوع را قبول نکرد و گفت که از او شکایت خواهد کرد. کانی حتی خانه‌اش را هم برای فروش گذاشته بود که دست به قتل فرزندان و خودکشی زد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها