شکارچی زنان در غرب استان تهران که با خودروی پراید زنان را ربوده و اموالشان را سرقت می‌کرد، در جلسه محاکمه مدعی شد با مشاهده طلاهای زنان، وسوسه سرقت سراغش می‌آمده است.
کد خبر: ۹۱۲۹۱۳

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از سال گذشته و همزمان با شکایت زنی در پلیس آگاهی غرب استان تهران در دستور کار ماموران قرار گرفت. زن جوان به کارآگاهان گفت: چند روز قبل به عنوان مسافر سوار خودروی پرایدی شدم. راننده مرد جوانی بود که در طول مسیر شروع به صحبت کرد. وقتی خواستم پیاده شوم، مدعی شد به من علاقه‌مند شده و شماره تماسم را گرفت. بعد از آن ارتباط ما آغاز شد. یک روز که قرار بود با هم در مورد ازدواج صحبت کنیم، مرا به منطقه اکبرآباد برد و با تهدید قصد تجاوز داشت که در برابرش مقاومت کردم؛ به طوری که لباس‌هایم پاره شد. مرد جوان سپس با تهدید چاقو، طلاهایم را سرقت کرد. زمانی که مرا از خودرو پیاده کرد، شماره پلاک خودرویش را یادداشت کردم.

پس از این شکایت، ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و متوجه شدند متهم به نام سعید متاهل و دارای دو فرزند است و برای اجرای نقشه شوم خود زن جوان را فریب داده بود.در ادامه ماموران خانه متهم را شناسایی و او را دستگیر کردند. وی در بازجویی پس از روبه‌رو شدن با شاکی، به جرم خود اعتراف کرد.با توجه به شگرد متهم، ماموران با سه پرونده مشابه دیگر روبه‌رو شدند که راننده پرایدی در پوشش مسافربر، زنان را سوار خودرو کرده و در منطقه اکبرآباد طلاهای آنها را سرقت کرده بود. شاکیان این پرونده‌ها نیز به اداره آگاهی دعوت شدند که پس از مشاهده سعید، او را به عنوان سارق طلاهای خود شناسایی کردند.

با تکمیل تحقیقات، پرونده با توجه به سابقه‌دار بودن متهم و تکرار جرم توسط او به دادگاه کیفری استان تهران ارسال و متهم دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری به ریاست قاضی اصغرزاده محاکمه شد.

در ابتدای این جلسه، زنان به طرح شکایت پرداختند. یکی از آنها گفت: خودروی متهم را دربست کرایه کردم تا برای انجام کارهایم به چند محل بروم. وقتی مقابل کارخانه‌ای در اکبرآباد رسیدیم؛ او با تهدید قصد آزار مرا داشت که در برابرش مقاومت کردم. او سپس طلاهایم را سرقت کرد.شاکی دیگر پرونده نیز اظهار کرد: متهم با پیشنهاد ازدواج به من، به این شیوه مرا فریب داد. من اگر می‌دانستم زن دارد، هیچ وقت با او قرار نمی‌گذاشتم. او در محل قرار، طلاهایم را دزدید. دو شاکی دیگر نیز شکایت مشابهی را مطرح و عنوان کردند که متهم در پوشش مسافربر آنها را سوار خودروی خود کرده است. سپس رئیس دادگاه اتهام آدم‌ربایی، سرقت همراه با آزار و تهدید با سلاح سرد را به سعید تفهیم کرد که او با رد اتهام آدم‌ربایی گفت: من آدم‌ربایی نکردم. زنان خودشان سوار ماشین می‌شدند. من فقط از آنها سرقت می‌کردم.

متهم ادامه داد: اتهام سرقت را قبول دارم. برای نیاز مالی سرقت نمی‌کردم، اما وقتی طلاهای مالباختگان را می‌دیدم، وسوسه می‌شدم. در زندان توبه کردم و توبه‌نامه‌ام در پرونده است. درخواست دارم به خاطر بچه‌هایم مرا ببخشید.

سعید درباره فریب یکی از زنان هم مدعی شد؛ من کسی را فریب ندادم. او خودش به من علاقه‌مند شد و پیشنهاد ازدواج را مطرح کرد. البته قبول دارم که خودم را مجرد معرفی کرده بودم.

عسکر قاسمی، وکیل مدافع متهم نیز در ادامه به دفاع از موکلش پرداخت.

پس از دفاع متهم و وکیل مدافعش رئیس دادگاه و توکلی مستشار شعبه برای تصمیم‌گیری وارد شور شده و سعید را به 25 سال و دو ماه حبس، 74 ضربه شلاق و رد مال محکوم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها