مهاجم عراقی سابق تراکتورسازی با انتشار ویدئویی به جامعه فوتبال ایران اهانت کرد.
کد خبر: ۹۱۲۳۵۱
اظهارات توهین‌آمیز عبدالزهراء به فوتبال ایران

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از فارس ، علاء عبدالزاهراء مهاجم تیم پلیس عراق که سابقه بازی دو فصل در تراکتورسازی تبریز را در کارنامه خود دارد روز گذشته با انتشار ویدئویی به فوتبال لیگ برتر ایران اهانت کرده است.

پس از انتشار این ویدئو تمام رسانه‌های سعودی این اهانت بازیکن عراقی را منتشر کردند تا برای آنها سوژه جالبی بر ضد ایران باشد.

عبدالزهراء در این ویدئو می‌گوید که اگر هزار میلیارد تومن هم به او بدهند تا در لیگ ایران بازی کند او این کار را نخواهد کرد زیرا ایرانی‌ها تنها فوتبال را از او نمی‌خواهند بلکه به دنبال مسائل حاشیه‌ای و اهانت به عرب‌ها به خصوص به عراقی‌ها هستند!

این بازیکن عراقی به تمام بازیکنان عراقی توصیه می‌کند تا به هیچ وجه برای بازی در لیگ ایران نروند زیرا به آنها توهین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، این اظهارات عبدالزهراء در حالی است که فدراسیون فوتبال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2015 پس از بازی ایران با عراق علیه او به AFC شکایت کرد و دوپینگی بودن او را مطرح کرد. به نظر می‌رسد این اقدام فدراسیون ایران منجر شده تا کینه ایرانی‌ها در دلش بپروراند.

تناقض گویی در اظهارات این بازیکن عراقی کاملا واضح است زیرا سال گذشته زمانیکه او به همراه تیم‌ملی عراق به تهران آمده بود در مصاحبه با خبرگزاری فارس در رابطه با ملت ایران این طور گفت: بدون شک من به ملت ایران ارادت خاصی دارم و آنها را دوست دارم و از اینجا به تمام ایرانیان سلام می‌گویم. ملت ایران در همسایگی ما قرار دارند و مشترکات فرهنگی بسیاری داریم. من با قضیه دوپینگی بودنم مشکلی ندارم، مسئله‌ای بود که مطرح شد و ثابت شد که من چیزی مصرف نکردم. آنها گفتند که من در تیم تراکتورسازی دوپینگ کرده بودم اما واقعیت این بود که من مواد نیروزا استفاده نکرده بودم و در نتیجه اتفاقی نیفتاد و ثابت هم نشد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
-
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
۰
۰
نمك نشناس دروغگو .!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها