پاسور تیم ملی والیبال از کار با مایدا راضی است

علیخانی: کار سختی در avcکاپ داریم

شبنم علیخانی، پاسور تیم ملی والیبال این روزها زیر نظر مایدا چچیچ، سرمربی صربستانی تمرین می‌کند، آن هم برای avc کاپ؛ مسابقه‌ای سخت که عیار واقعی سرمربی جدید تیم ملی را مشخص می‌کند.
کد خبر: ۹۱۱۸۲۸

پاسور تیم ملی از کار با مربی خارجی راضی است: شرایط اردوها خوب است. تمرین با مربی خارجی لذتبخش است. این که مربی قبول کرده به ایران بیاید خیلی خوب است و باعث شده بازیکنان با دل و جان کار کنند. همه ما می‌خواهیم به هدفمان برسیم.

علیخانی حالا قضاوت درباره مایدا را زود می‌داند: او برای همه برنامه‌هایش را توضیح می‌دهد. همه ضعف و ایرادهای بازیکنان را خیلی خوب تشریح و حتی بابت توضیح‌های زیادش هم عذرخواهی می‌کند. با این حال خیلی زود است درباره تغییرات و ریتم ملی صحبت کنیم. حالا هم بعضی بازیکنان در فصل امتحانات هستند و اصلا نمی‌توان کاملا درست درباره تیم نظر داد.

به گفته ملی‌پوش والیبال، سرمربی صربستانی تمریناتش اروپایی است: مایدا یک مربی اروپایی است و تجربه بازی در بهترین لیگ‌ها را دارد. همه تمرین‌هایی که به ما می‌دهد اروپایی است. او بارها به ما گفته سبک بازی شما باید اروپایی باشد و اصلا شبیه دیگر تیم‌های آسیایی مثل ژاپن و چین نیستید. مایدا می‌گوید شما باید سبک خودتان را قوی کنید. تیم ملی والیبال ایران در پنجمین دوره رقابت‌های avc کاپ به میزبانی ویتنام، دور مقدماتی با تیم‌های تایلند، چین تایپه و ویتنام میزبان از 22 شهریور مسابقه می‌دهد؛ گروهی که به نظر شبنم کار تیم ملی را سخت می‌کند: گروه ما یکی از سخت‌ترین گروه‌هاست و برای صعود باید یک بازی را برنده شویم. کار خیلی سخت است، چراکه از همان دور اول با تیم‌های قوی بازی داریم.

علیخانی بازی تدارکاتی را مهم‌ترین نیاز تیم ملی می‌داند: بازی تدارکاتی، مشکل همیشگی ماست. نمی‌دانم اشکال کار کجاست. در کل اعزام بانوان برای سفرهای تدارکاتی خیلی کم است، در حالی که تاثیر مهمی در موفقیت تیم‌ها دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها