در اولین روز از دور دوم بازی‌های گروهی کوپا آمریکا بامداد دیروز دو بازی انجام شد تا تکلیف صدرنشین این گروه مشخص شود. در اولین بازی، آمریکای میزبان در برابر کاستاریکا قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۱۸۱۹

آمریکا در اولین بازی مقابل کلمبیا شکست خورده و کاستاریکا هم مقابل پاراگوئه به یک امتیاز رضایت داده بود. آمریکا در این بازی حاکم بی‌چون و چرای بازی بود و مزد برتری خود را با چهار گل دریافت کرد. در دیگر بازی دیروز، کلمبیا با نتیجه 2 بر یک پاراگوئه را شکست داد تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شود. این تیم در دور دوم باید با تیم دوم گروه دوم بازی کند. در این گروه پرو، اکوادور، برزیل و هائیتی حضور دارند. در حال حاضر در جدول گروه اول کلمبیا با شش امتیاز صدرنشین است، آمریکا سه امتیاز دارد و پاراگوئه و کاستاریکا با یک امتیاز در رده‌های سوم و چهارم هستند. آخرین بازی این گروه بامداد یکشنبه برگزار می‌شود وساعت 3 و 30 دقیقه بامداد آمریکا مقابل پاراگوئه وساعت 5 و 30 بامداد هم کلمبیا مقابل کاستاریکا بازی خواهند کرد. پاراگوئه در صورتی صعود می‌کند که در بازی آخر بتواند آمریکا را شکست دهد.

خامس بهترین بازیکن دیدار با پاراگوئه

ستاره رئال‌مادرید و کاپیتان کلمبیا به‌عنوان بهترین بازیکن دیدار کلمبیا مقابل پاراگوئه انتخاب شد. تیم‌ملی کلمبیا بامداد دیروز 2 بر یک مقابل پاراگوئه به برتری رسید تا به عنوان صدرنشین به مرحله بعد کوپا صعود کند. خامس در این دیدار یک گل زد و یک پاس گل داد تا به عنوان بهترین بازیکن دیدار شناخته شود.

ستاره رئال‌مادرید و تیم ملی کلمبیا بعد از برتری 2 بر یک مقابل پاراگوئه گفت: «اگر فلج هم شوم برای تیم ‌ملی کشورم بازی خواهم کرد. اگر نای حرکت کردن نداشته باشم و فلج هم باشم برای کلمبیا بازی می‌کنم. من همیشه دوست دارم برای تیم ‌ملی کشورم بازی کنم. خوشحالم بابت این ‌که می‌توانم کمک حال تیم ‌ملی کشورم باشم. خامس با وجود مصدومیت در اولین بازی تیمش، در این بازی به میدان رفت.

مصدومیت خامس جدی است

سرمربی تیم‌ملی کلمبیا درباره مصدومیت اخیر کاپیتان تیمش گفت که او حتما عمل جراحی خواهد شد. خوزه پکرمن سرمربی کلمبیا پس از پیروزی مقابل پاراگوئه و راهیابی به مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های کوپا آمریکا 2016 اعلام کرد که مصدومیت خامس جدی است و بزودی زیر تیغ جراحی می‌رود. خامس در جریان دیدار کلمبیا مقابل آمریکا از ناحیه شانه دچار مصدومیت شد، اما بامداد دیروز تیمش را مقابل پاراگوئه همراهی کرد و توانست یک گل بزند و یک پاس گل دهد و به عنوان بهترین بازیکن دیدار انتخاب شود. پکرمن پس از این دیدار گفت: خامس در شرایطی است که باید شانه‌اش عمل جراحی شود. باشگاه رئال‌مادرید نیز از این موضوع با خبر است و در زمان جراحی خامس، او را کمک خواهد کرد. این جراحی حتما باید انجام شود.

دونگا: برزیل بهتر می‌شود

شاگردان دونگا در اولین دیدار خود در کوپا آمریکا، با تساوی بدون گل مقابل اکوادور متوقف شدند که پس از بازی، دونگا آن دیدار را «یک بازی بد» توصیف کرد. در آن بازی داور یک گل اکوادور را مردود اعلام کرد که اگر این گونه می‌شد، برزیل حتی یک امتیاز هم از آن بازی نمی‌گرفت! دونگا درباره شرایط فعلی تیم ملی برزیل گفت: بازی اول نکات منفی و مثبتی داشت؛ اما نگاه ما به آینده است. ما می‌توانیم شکل بازی تیم را بهتر کنیم. مطمئن باشید در آینده تیم بهتری خواهید دید. ما در طول رقابت‌ها پیشرفت خواهیم کرد. برزیل ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد امروز دومین دیدار خود را مقابل هائیتی برگزار کرد که به احتمال بسیار زیاد سه امتیاز این دیدار از آن برزیل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها