مرگ تلخ دختر پنج ساله در آب‌نمای بوستان کوهسار، شهردار منطقه 15 تهران را به دادسرای جنایی تهران کشاند.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۰

به گزارش جام‌جم، دختر پنج ساله‌ای به نام فاطمه عصر چهارم خرداد امسال زمانی که با مادرش برای تفریح به بوستان کوهسار در شهرک رضویه تهران رفته بود، داخل آب‌نمای آنجا افتاد و به طرز دلخراشی فوت کرد. همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران و با دستور قضایی بازپرس محسن مدیرروستا تحقیقات پلیس آغاز شد.

بررسی‌های آتش‌نشانان حاضر در بوستان نشان می‌داد که در اطراف محل آب‌نما حفاظی نصب نبوده که از سقوط کودک جلوگیری کند. خانواده کودک فوت شده روز شنبه با حضور در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران از مقصران این حادثه دلخراش شکایت کردند.

این در حالی است که روز دوشنبه شهردار منطقه 15 تهران همراه نماینده حقوقی شهرداری منطقه برای توضیح درباره مرگ دلخراش این دختر پنج ساله به دادسرای جنایی احضار شد و به بازپرس پرونده گفت: شهرداری با پیمانکار قرارداد بسته که او وظیفه نگهداری از پارک و تجهیزات آن را به‌عهده داشته است.

وی سپس مدارک موجود در ارتباط با قرارداد شهرداری با پیمانکار را به بازپرس پرونده ارائه کرد.

در ادامه تحقیقات بازپرس پرونده دستور احضار پیمانکار پارک کوهسار را صادر کرد.

همچنین علی صابری، عضو حقوقدان شورای اسلامی شهر تهران درباره این پرونده به میزان گفت: در پرونده فوت این کودک احتمال احضار مقامات ارشد شهرداری و حتی شخص شهردار به مراجع قضایی وجود دارد.

در صورتی که قاضی پرونده تشخیص دهد، شهردار تهران به دادگاه احضار خواهد شد، اما همه چیز به تشخیص بازپرس و قاضی رسیدگی‌کننده و نوع شکایت شاکی بستگی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها