فوتبال ایران

جانشین کروات برای بنگستون

با قطع همکاری باشگاه پرسپولیس با جری بنگستون، مذاکرات مجدد برای حضور مهاجمی خارجی ازسر گرفته شد.
کد خبر: ۹۰۷۰۱۴

محتمل‌ترین گزینه برای حضور در ترکیب پرسپولیس در خط حمله ایوان کریستانوویچ است که در ابتدای فصل گذشته با لوکا ماریچ به تهران آمد؛ اما پیشنهاد مالی بالای او مانع از عقد قرارداد با پرسپولیسی‌ها شد. در شرایط فعلی اما با قطع همکاری باشگاه با جری بنگستون (مهاجم هندوراسی این تیم) و نیز تجربه مناسبی که لوکا ماریچ از خود به جا گذاشته، این بازیکن بار دیگر به پرسپولیسی‌ها پیشنهاد شده و به نظر میرسد نزدیک‌ترین گزینه برای عقد قرارداد و جانشینی جری بنگستون باشد.

راز جدایی اومانیا

به محض اتمام فصل پانزدهم، مایکل اومانیا، مدافع باتجربه تیم ملی کاستاریکا، تهران را به مقصد کشورش ترک کرد تا به استراحت بپردازد. دقیقا در همین زمان، از سوی باشگاه اخباری منتشر شد مبنی بر این‌که اومانیا دیگر جایی در فهرست فصل آینده سرخپوشان ندارد و باید از پرسپولیس جدا شود. اومانیا البته یکی از بازیکنان ناراضی پرسپولیس در این فصل بود و بارها به نیمکت‌نشینی‌اش (نه در رسانه‌ها) بشدت اعتراض کرد، با این حال حقیقتی در مورد او وجود دارد. اومانیا قلبا دوست داشت در پرسپولیس بماند، اما نه حاضر به کاهش رقم قراردادش شد و نه حاضر بود نیمکت‌نشینی را در فصل آینده تحمل کند و به همین دلیل رفتنی شد.

نوازی و وعده قهرمانی

کادرفنی استقلال به قهرمانی در جام حذفی کاملا امیدوار است. محمد نوازی یکی از ارکان این کادرفنی در گفت‌وگو با ما به ابراز رضایت از شرایط تیمش پرداخت و گفت: تمرینات بسیار خوبی را سپری می‌کنیم و با این حجم آمادگی می‌توانیم از سد ذوب‌آهن بگذریم. نوازی تاکید کرد: میلیون‌ها هوادار باشگاه استقلال منتظر موفقیت تیم ما هستند و همه می‌خواهند ما قهرمان شویم. البته تلاش زیادی هم داشتیم تا شایسته عنوان قهرمانی باشیم. ذوب‌آهن را بخوبی آنالیز کرده‌ایم و ان‌شاءالله با کسب عنوان قهرمانی به هدف مان برسیم. مربی استقلال در پایان گفت: امیدوارم اسیر اتفاقات بازی نشویم و همان طور که تصور می‌کنیم به برتری برسیم.

پورعلی‌گنجی و شایعه جدایی

مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ایرانی السد، از این تیم جدا می‌شود؟ آیا خبری که روزنامه الوطن قطر داد، صحت دارد؟ این روزنامه قطری نوشت باشگاه السد برای فصل بعد دیگر مدافع ایرانی را نمی‌خواهد. الرای درحالی به این شایعه دامن زده که مرتضی عملکرد خوبی در این تیم داشته است، ولی گویا این باشگاه قصد دارد برای فصل جدید، تغییراتی در تیمش به وجود بیاورد.

مرتضی اما خیلی کوتاه در واکنش به این شایعه می‌گوید: «در جریان نیستم که روزنامه‌های قطری چه نوشته‌اند، ولی من قرارداد دوساله با السد بستم و بازیکن این تیم به حساب می‌آیم. باشگاه هنوز چیزی در این باره به من نگفته است.»

گرد و خاک مظلومی

یک روز پس از تساوی 4بر4 استقلال مقابل تیم ملی دانشجویان پرویز مظلومی بشدت بازیکنان تیمش را به باد انتقاد گرفت.مظلومی که بشدت عصبانی بود، در تمرین شنبه حسابی گرد و خاک راه انداخت: شما آبرو و حیثیت مرا برده‌اید اما کک‌تان هم نمی‌گزد. این چه بازی بود که مقابل حریف انجام دادید؟ من حرف می‌زنم ولی شما می‌خندید یا سرتان به سمت زمین چمن است. چند بار در رختکن با شما صحبت کردم آنچه را که می‌گوییم، انجام دهید اما آن کار را نمی‌کنید. «دوزار» فوتبال بازی نمی‌کنید. برای تیم، مربی و بازیکن انتخاب می‌کنند، اما کمی به خودتان نمی‌آیید که آبرویمان رفته است.

ستاره‌های ملوان رفتنی هستند

پس از سقوط ملوان بندرانزلی به لیگ یک، یاس و ناامیدی، بندرانزلی را فراگرفت. تیم خوب و پرطرفدار ملوان که نسل جدیدی از فوتبالیست‌ها را به فوتبال کشورمان معرفی کرده بود، نتوانست در آخرین گام و مقابل سیاه جامگان دوام بیاورد و فصل بد خود را با سقوط به دسته اول فوتبال ایران به اتمام رساند. از اطراف این تیم خبرهای زیادی به گوش می‌رسد. شنیدیم ستاره‌های ملوان حاضر نیستند در لیگ یک، این تیم را همراهی کنند و به صورت قطعی از جمع انزلی چی‌ها جدا می‌شوند. پژمان نوری، مازیار زارع، جلال رافخایی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عزت‌الله پورغاز و... ملوان را در لیگ یک همراهی نمی‌کنند، مگر این‌که اتفاق جدیدی برای این باشگاه رخ بدهد.

گل‌محمدی مورد تحسین رسانه‌های عربی

رسانه‌های عربی از یحیی گل‌محمدی، سرمربی ذوب آهن به عنوان یکی از استعدادهای مهم مربیگری در فوتبال ایران یاد کرده اند و او را مورد تمجید و تحسین قرار داده‌اند. گل‌محمدی توانسته در این فصل لیگ قهرمانان آسیا، نه تنها به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کرد بلکه توانست آمار و ارقام جالبی بین همه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد. او مقابل العین در امارات نیز به تساوی یک بر یک رسید و حالا در انتظار دیدار برگشت در خانه است که در اصفهان می‌تواند با یک تساوی بدون گل نیز به دور بعدی صعود کند. به همین دلیل، رسانه‌های ورزشی کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس به تمجید این مربی پرداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها