به نظر می‌رسد طراحان ام‌وی‌ام 110 تلاش می‌کنند با بروزرسانی‌ مکرر، خاطره دوو ماتیز را از یادها ببرند

کشمکش بر سر تصاحب ایده

چهارمین دورهمی دوستانه دِوو سواران از سراسر ایران در پارک آبشار تهران برگزار شد

زمانی برای احوالپرسی از دِووها

چهارمین دورهمی دوستانه علاقه‌مندان به محصولات خودروسازی «دِوو» در ایران، 16 و 17 اردیبهشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۳۸۶
زمانی برای احوالپرسی از دِووها

این همایش دو روزه در محل پارکینگ شماره 3 پارک آبشار تهران با حضور جمع کثیری از مالکان محصولات این شرکت خودروسازی با شعار «تنظیم موتور= هوای‌پاک» شکل گرفت. شرکت کنندگان در این دور همی از ساعت 3 بعد‌ازظهر پنجشنبه 16 اردیبهشت بتدریج در محل همایش حاضر شدند و خودروها به تفکیک مدل در گوشه‌ای از پارکینگ جای گرفتند. اسپرو، سی یلو، ریسر و در نهایت نوبیرا از جمله محصولاتی از کمپانی دوو موتورز کره جنوبی بود که در این همایش حضور داشتند.

لازم به ذکر است عمده خودروهای موجود در پارکینگ را «دوو اسپرو» در انواع اتوماتیک و دنده‌ای مربوط به سال‌های 1992، 1993 و 1994 میلادی تشکیل می‌داد و انواع سی یلوهای وارداتی و مونتاژ ایران در رنگ‌ها و وضعیت‌های متنوع نیز بین خودروها به چشم می‌خورد. در واقع این دور همی دوستانه که با هماهنگی از طریق شبکه‌های اجتماعی صورت گرفته بود، از ساعت 3 بعد‌ازظهر روز پنجشنبه 16 اردیبهشت با گپ و گفت پیرامون محصولات این خودروساز شروع و پس از پایان چیدمان خودروها برای عکاسی، فضایی برای استراحت و اسکان شرکت‌کنندگان در این دورهمی
فراهم شد.

با تکمیل جمعیت شرکت‌کننده در این همایش و در نتیجه پذیرایی و مراسم شام، شب‌نشینی و بحث‌های تخصصی اعضا تا بامداد روز جمعه ادامه داشت و صبح روز بعد با حرکت کاروان دوو سواران ایران از پارک آبشار به سمت پارک چیتگر و ثبت چند عکس یادگاری دسته‌جمعی در آن محل، چهارمین دورهمی دوستانه این گروه نیز به پایان رسید. آشنایی بیشتر مصرف‌کنندگان با مسائل فنی محصولات دوو، تنظیم و تعمیر خودروهای شرکت‌کننده و همچنین کمک برای تامین قطعات یدکی، از‌جمله مهم‌ترین اهداف این دورهمی به‌شمار می‌رفت. یکدلی، دوستی، همکاری و صمیمیت از جمله مشخصه‌های بارز شرکت‌کنندگان در این مراسم بود.

معید حمیدی‌‌

جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایمان
-
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
۰
۰
سلام
واقعا حركت بی نظیری بود.با تشكر از جناب آقای حمیدی بابت اطلاع رسانی عالی.
به امید درخشش ماشین های قدیمی در برابر ماشین های بی كیفیت داخل. روزگار خوش

نیازمندی ها