در خبرها آمده است که محققان موفق به تولید یک پوست از جنس پلیمر شدند که قوی، چسبنده و دقیقا مانند پوست واقعی بوده و اصطلاحا به آن «پوست دوم» می‌گویند. گویا این پوست دوم می‌تواند فردی که از آن استفاده می‌کند را تا 20 سال جوان‌تر کند. در همین راستا و در صورت به تولید انبوه رسیدن پوست دوم؛ نکات زیر قابل توجه است:
کد خبر: ۹۰۳۹۹۶

الف ـ دستگاه‌های نظارتی دولت باید هوشیارتر عمل کنند، زیرا گرانفروشان فعلی وقتی بفهمند مصرف‌کنندگان دو لایه پوست دارند، سعی می‌کنند پوستشان را دوبله بکنند و به همین خاطر هم، افزایش خودسر قیمت‌هایشان می‌شود دو برابر خودسری‌های فعلی!

ب ـ در کنار مغازه‌های لباس‌فروشی، مغازه‌های پوست‌فروشی هم کارشان رونق می‌گیرد که البته از الان باید برای پوست‌هایی که برخلاف عرف و شئونات جامعه ماست، فکری جدی نمود!

پ ـ حیوانات درنده پس از مدت‌ها به آرزویشان می‌رسند و به تلافی هزاران سال که انسان‌ها آنها را شکار کردند و پوست شان را انداختند در اتاق پذیرایی‌شان، آنها هم پوست دوم انسان را می‌کنند و می‌اندازند در غارشان!

ت ـ از آنجا که مدتی است تحرکات زیر پوستی و زودهنگام برخی کاندیداهای محترم انتخابات مختلف، از حالا زیرپوستی درآمده و به حالت نیمه‌محسوس و کاملا محسوس تبدیل شده، با رواج پوست دوم و پوشاندن زورکی آن به این عزیزان، می‌توان ضریب امنیت روحی و روانی سایر شهروندان را بالا برد!

ث ـ آمریکایی‌ها می‌توانند پس از مدت‌ها وضع تحریم‌های کم‌اثر و شکست‌خورده بر ضد ایران، واردات و ساخت این پوست دوم را تحریم کنند و در مجامع مختلف، الکی مدعی شوند که: «ما پوست دوم ایرانی‌ها را کندیم!»

ج ـ جوانان که برای ازدواج به دنبال کار، وام مسکن، وام ازدواج و غیره هستند، می‌توانند با پوشیدن پوست دوم و سوم و چهارم و پنجم، خودشان را برای گذر از هفتاد خوان رسیدن به هر کدام از اینها، پوست کلفت نمایند!

چ ـ ساخت پوست دوم، ادبیات فارسی و فرهنگ فولکلور ما را نیز دچار تحول می‌کند و مثلا اگر از این به بعد جایی، شخصی به شخص دیگر بخواهد بگوید: «گذر پوست به دباغ‌خونه می‌افته!» باید مشخص کند دقیقا کدام پوستش! و برای طرف شنونده هم دیگر این تهدید زیاد مهم نیست زیرا با خودش حساب می‌کند اگر گذر پوست دومش به دباغ‌خانه بیفتد، پوست اولش هنوز سر جایش است!

ح ـ با رواج پوست دوم، کار و بار کلینیک‌های زیبایی، پاکسازی و تزریق بوتاکس و ژل هم رونق بیشتری می‌گیرد؛ زیرا بیشتر افراد باید برای هردوتا پوست‌شان به صورت مجزا، خدمات فوق را انجام دهند و این قدر کار و بار خدمات پوست و مو رونق می‌گیرد که ممکن است به جای صنعت ساختمان، صنعت پوست به عنوان صنعت مهم و کلیدی کشور شناخته شود!

علی زراندوز

جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها