خواهشمندم اگر می‌شود ازموجودات عجیب‌الخلقه جهان در تپش عکس چاپ کنید.شریف شاهنمازی از گنبدکاووس
کد خبر: ۹۰۲۸۹۴

من از میان روزنامه‌ها فقط جام‌جم و تپش را مطالعه می‌کنم و از آن بسیار راضی هستم. چند وقت پیش از یک کلاهبرداری در امان ماندم و آن هم فقط با لطف خدا و معلم خوبم تپش بود.

اگر مایل باشید می‌توانم داستان کوتاه کلاهبرداری نافرجام از خودم را برایتان بفرستم.

محسن نوروززاده از ایلام

این روزها وضع بازار بسیار خراب است. خواهشمندم از کاسب‌هایی که مشتری همسایه‌های خود را می‌دزدند و باعث درگیری لفظی و فیزیکی می‌شوند، مطلب بنویسید.

منصورآهنگر از اردبیل

به نظرم در شماره گذشته انتخاب عکس هفته دقت لازم را نداشتید چون خانواده فرد آسیب دیده با دیدن این عکس داغ دلشان تازه شد.

330...0914

حدود یک سال است که خواننده تپش هستم و به نظرم بسیار آموزنده است. قسمت گفته‌های پدرستایش از قاتل با مطالبی که در شبکه‌های اجتماعی خواندم، خیلی متفاوت بود. این موضوع که قاتل زن و بچه ندارد و حتی هیجده سالشم نیست یا این‌که ستایش درمنزل قاتل پیدا شده است همه موضوعاتی بود که در شبکه‌های اجتماعی به اشتباه منتشر می‌شد.

مهاجر از کرمانشاه

تپش: مطالبی که شما به آن اشاره کردید مربوط به قاتل دختر دیگری به نام ستایش در ورامین است

داستان غم‌انگیز ستایش‌ها را خواندم و بسیار ناراحت شدم. امیدوارم دیگر چنین اتفاقی برای هیچ‌کس نیفتد و جنایتکاران به سزای اعمالشان برسند.

864...0918

لطفا در مورد انواع مواد مخدر صنعتی وغیرصنعتی مطلب بنویسید تا همه آگاه باشند. هرچقدر درباره این موضوع اطلاع‌رسانی کنید باز هم کافی نیست.

کیوان شعبان‌دوست از تالش

برای مردهایی که زن دارند و با این حال دخترهای ساده را فریب می‌دهند و می‌گویند که مجرد هستند مطلب بنویسید. شاید دیگر سر راه دختران ساده و زود باور قرار نگیرند.

از تنکابن

من سال‌هاست که تپش را دنبال می‌کنم.لطفا قسمتی همیشگی را هم به عنوان آموزش مقابله با آسیب‌ها و خطرات اجتماعی درنظر بگیرید.

دهقانی از مریوان

تپش: هر هفته سعی شده درباره یک آسیب اجتماعی و راه‌های مقابله با آن اطلاع‌رسانی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها