اوباما در مصاحبه با شبکه سی بی اس نیوز:

قرار نیست با داعشی ها به صورت مستقیم روبرو شویم

باراک اوباما درباره اعزام 250 نظامی دیگر آمریکایی به سوریه گفت: هدف ما این است که با نیروهایی در آنجا همکاری کنیم که با سیاست های کلی ما همخوان باشند.
کد خبر: ۸۹۹۴۲۷
قرار نیست با داعشی ها به صورت مستقیم روبرو شویم

به گزارش جام جم آنلاین ، رئیس جمهور آمریکا در گفتگوی اختصاصی با چارلی رز، خبرنگار معروف شبکه سی بی اس نیوز گفت قرار نیست نیروهای آمریکایی به صورت مستقیم با داعشی ها رویارو شوند.

باراک اوباما درباره اعزام 250 نیروی ویژه به سوریه گفت: همانطور که در آغاز گفتم، نابودی داعش برای ما اولویت است و هر چند که ما نیروی زمینی برای نبرد اعزام نمی کنیم ولی تلاش می کنیم تا ببینیم چه کاری جواب می دهد تا آن را مضاعف کنیم.

وی ادامه داد: یکی از چالش هایی که مبارزه با گروه هایی مانند داعش دارد این است که خود را در میان جمعیت غیر نظامی قرار می دهد. آنها در جایی جداگانه و دور افتاده نیستند که ما بتوانیم فقط آنها را هدف قرار بدهیم.

اوباما افزود: از این رو داشتن کسانی که بتوانند با قبایل محلی رابطه داشته باشند و به مناطقی مانند رقه رفت و آمد داشته باشند می توانند به ما کمک کنند تا کسانی را که می توانیم با آنها همکاری کنیم یا نکنیم، بشناسیم.

رئیس جمهور آمریکا درباره اینکه آیا این نیروها در عملیات جستجو و شکار داعشی ها نیز شرکت می کنند یا نه؟ گفت: البته من قرار نیست وارد جزئیات رشته عملیاتی بشوم که جریان دارند، این قانونی عمومی است که به صورت مستقیم با دشمن روبرو نشویم بلکه با نیروهایی همکاری کنیم که با سیاست های کلی ما همخوان باشند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها