نرم افزارهای موبایل

انگشت قهرمان

روزانه چند بار نمایشگر گوشی خود را لمس می‌کنید؟ آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که بسیاری از این لمس‌ها غیرضروری بوده و در واقع هیچ کار خاصی با گوشی انجام نمی‌دهید؟ اکنون قصد معرفی اپلیکیشنی را داریم که توسط آن می‌توانید از لمس بی‌هدف نمایشگر دست بکشید و با حرکت‌های صحیح انگشت‌تان روی صفحه بازی کنید.
کد خبر: ۸۹۷۶۱۸

بازی فینگر هیرو، گیم‌پلی و ساختار ساده‌ای دارد و باید هدف‌تان این باشد تا بالاترین امتیاز را کسب کنید. در هر مرحله از بازی سکه‌ها را جمع کنید تا آن مرحله به پایان برسد و کاراکتری جدید آزاد شود. به گفته سازنده ، در این بازی 83 کاراکتر «بامزه» وجود دارد. با اولین ورود به بازی نخست آموزش نحوه بازی ارائه می‌شود، سپس وارد محیط اصلی آن می‌شوید. نحوه بازی به این صورت است که باید انگشت‌تان را مدام روی صفحه نگه دارید و از میان موانعی که در مسیرتان وجود دارد، عبور دهید. به یاد داشته باشید نگه داشتن انگشت‌تان در نیمه پایینی نمایشگر سرعت بازی را پایین می‌آورد و نگه داشتن انگشت در نیمه بالایی سرعت را افزایش می‌دهد.

آرتیست سلفی شوید

اگر اهل سلفی گرفتن هستید و انداختن عکس با دوربین جلویی گوشی از ملزومات دید و بازدیدهایتان است، با این اپلیکیشن آشنا شوید. با توجه به زاویه عکاسی و کیفیت دوربین جلویی گوشی‌ها، عکس‌های سلفی معمولا آن چیزی از آب در نمی‌آید که انتظارش را دارید؛ بنابراین وجود ابزار کمکی برای ویرایش و افکت‌گذاری این نوع عکس‌ها ضروری است. با ورود به این اپلیکیشن نخست قابلیت‌های آن در سه صفحه جداگانه نمایش داده می‌شود. می‌توانید گزینه «Test on Demo Pic» را هنگام ورود به اپ لمس کرده تا به‌صورت آزمایشی با اپ کار کنید و قابلیت‌های آن را یاد بگیرید. در این بخش یک عکس نمونه در اختیارتان قرار می‌گیرد که نیازمند ویرایش است؛ با انتخاب هر یک از ابزار ویرایشی که اپلیکیشن ارائه می‌کند، نحوه استفاده از آن ابزار نیز توضیح داده می‌شود. گفتنی است با این اپ می‌توانید جوش‌های صورت را حذف کنید، سفیدی دندان‌ها را افزایش یا قرمزی چشم‌ها را کاهش دهید. البته این امکانات بخشی از قابلیت‌های ابزار این اپلیکیشن است و فیلترهای گوناگون نیز درون آن وجود دارد.

ابزار ارتباطی مخصوص محیط کار

در جامعه شلوغ و پرهیاهوی امروزی شیوه ارتباطات بین افراد کاملا دگرگون شده است. این دگرگونی در محیط یک اداره یا شرکت کوچک نیز بخوبی مشهود است؛ به گونه‌ای که کارمندانی که فاصله‌شان از یکدیگر به چند متر می‌رسد ترجیح می‌دهند به جای ارتباط واقعی و فیزیکی از طریق چت و اینترنت با هم صحبت کنند. با در نظر گرفتن این موضوع اپلیکیشن Crew منتشر شده و هدف از ساخت آن سر و سامان دادن به ارتباطات میان کارمندان یا روسای یک شرکت است. در معرفی عملکرد این اپلیکیشن سازنده می‌گوید: «به جای ایمیل و چت، اعضای یک شرکت می‌توانند به آسانی فقط از یک اپ (crew) استفاده کنند.» توسط اپلیکیشن کرو می‌توانید بسرعت برای همکاران‌ پیام بفرستید بدون این‌که شماره‌شان را بدانید یا آنها از شماره تلفن شما مطلع شوند. این اپلیکیشن قابلیت‌هایی دارد که کارمندان می‌توانند از شیفت‌های کاری‌شان خبردار شوند و شیفت‌ها را با یکدیگر عوض کنند، پروژه‌ها و تصاویر را به اشتراک بگذارند، مساله‌ای گروهی را مطرح کرده یا با رئیس صحبت کنند. گفتنی است این اپلیکیشن نسخه مخصوص اپل واچ نیز دارد.

تناسب اندام به زبان بومی

یکی از کاربردهای نسبتا جدید و رو به افزایش گوشی‌های هوشمند استفاده از آنها برای پایش و بهبود وضعیت سلامت کاربران است. بسیاری از کاربران ایرانی با استفاده از اپلیکیشن‌های خارجی سعی دارند از این قابلیت‌ها استفاده کنند؛ اما بیشتر آنها به دلیل مسائلی از جمله مفهوم نبودن کامل زبان اصلی برنامه، سازگار نبودن برنامه‌ها و رژیم‌های غذایی ارائه شده با فرهنگ و ژنتیک ایرانی‌ها، استفاده از واحد‌های اندازه‌گیری ناآشنا و مشکلاتی از این نوع، عطای این ابزارهای سودمند را به لقایش بخشیده‌اند. خبر خوب این‌که یک اپلیکیشن خوش‌ساخت و توانمند ایرانی و سازگار با نیازهای کاربران بومی به این عرصه وارد شده است. این اپلیکیشن که FITNEX نام دارد، به شما امکان می‌دهد با یک تیر چند نشان بزنید. دریافت برنامه تمرین و رژیم اختصاصی براساس ویژگی‌های فردی، دسترسی به راهنمایی متخصصان ورزشی از مربیان تا پزشکان و روان‌شناسان، فهرست فروشگاه‌های معتبر ورزشی، امکان برقراری تماس آنلاین با مربیان و متخصصان حوزه سلامت و ورزش و یک مجله خبری همگی از قابلیت‌های این اپلیکیشن است. همچنین می‌توانید با وارد کردن مصرف کالری روزانه یا با استفاده از دستبندهای سلامتی روند سوخت و ساز و پیشرفت خود را در برنامه ورزشی مورد نظر به‌صورت زمانی بررسی کنید.

«نه» به پیامک تبلیغاتی

از دست پیامک‌های تبلیغاتی به ستوه آمده‌اید و درخواست خود به منظور لغو اشتراک این نوع پیامک‌ها را برای اپراتور خود ارسال کرده‌اید، اما همچنان زنگ هشدار پیامک گوشی‌ خبر از دریافت یک پیامک تبلیغاتی جدید می‌دهد؟ در این وضعیت چاره کار استفاده از یک اپلیکیشن هوشمند علیه پیامک‌های تبلیغاتی است که به‌صورت خودکار SMSهای تبلیغی را شناسایی کرده و از ورود آنها به اینباکس گوشی‌تان جلوگیری می‌کند. سازنده این اپلیکشین در معرفی آن نوشته، این برنامه پیغام‌های مهم نظیر پیامک بانک‌ها را فیلتر نمی‌کند؛ اما غیر از مسدودکننده پیامک‌های تبلیغاتی، هدهد یک اپلیکیشن پیام‌رسان است که می‌توانید از آن به جای SMS پیش‌فرض گوشی اندرویدی خود استفاده کنید. برخلاف پیام‌رسان گوشی، این اپلیکیشن امکانات بیشتری را در اختیارتان می‌گذارد، ضمن این‌که طراحی ساده و زیبایی دارد. این اپ پیام‌رسان از دو سیمکارت پشتیبانی می‌کند، بانک متن پیامک دارد و می‌توان پیامک‌ها را از این طریق پوشه‌بندی کرد. این قابلیت‌ها بخشی از امکانات این اپلیکیشن است، همچنین حین نوشتن پیغام، هدهد با قابلیت خلاصه‌ساز هوشمند خود، فضاهای اضافی بین لغات را حذف می‌کند تا تعداد کاراکتر بیشتری در یک پیامک ارسال شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها