«ددپول 2» در مرحله نگارش فیلم نامه

کار نگارش فیلم نامه قسمت دوم «ددپول» آغاز شد. تیم دونفره رت ریس و پل ورنیک این فیلم نامه را می نویسند. قرار است آن ها فیلم نامه خود را تا ماه آینده آماده کنند.
کد خبر: ۸۹۶۱۰۳
«ددپول 2» در مرحله نگارش فیلم نامه

به گزارش جام جم آنلاین ، کمپانی فوکس قرن بیستم که تهیه کننده فیلم است، طرح اصلی داستان قسمت دوم را به این دو فیلم نامه نویس داده است.

در حال حاضر، هیچ اطلاعی از خط کلی این داستان در دست نیست و گفته می شود داستان فیلم تا زمان نمایش عمومی آن، لو نخواهد رفت.

تیم میلر کارگردان قسمت اول، برای کارگردانی قسمت تازه دوباره پشت دوربین برمی گردد. رایان رینولدر هم یک بار دیگر در نقش اصلی فیلم ظاهر خواهد شد.

در داستان فیلم، او یک جوان معمولی است که در ایام خطر تبدیل به یک ابرقهرمان شکست ناپذیر می شود و به مقابله با کاراکترهای شرور و قدرتمند داستان می پردازد.

به نوشته امپایر آنلاین، منابع نزدیک به کمپانی فوکس قرن بیستم گفته اند کلید فیلم برداری «ددپول 2» اواخر فصل تابستان امسال زده می شود.

به احتمال زیاد، این اکشن کمیک استریپی ابرقهرمانانه برای نمایش عمومی در فصل تابستان سال آینده میلادی آماده خواهد شد. هزینه تولید فیلم حدود 150 میلیون دلار خواهد بود.

قسمت اول فیلم حدود دو ماه قبل به روی پرده سینماهای جهان رفت و در کمال تعجب تحلیل گران اقتصادی سینما، بیش از 600 میلیون دلار فروش کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها