در آخرین حمله پرسپولیسی‌ها سانتر مسلمان با ضربه سر نصفه و نیمه بنگستون همراه شد که دروازه‌بان ملوان توپ را ناقص دفع کرد و کامیابی‌نیا توپ برگشتی را با شوتی محکم تبدیل به گل کرد. کمال کامیابی‌نیا در انزلی یک چهره ویژه برای پرسپولیس بود. در همان لحظه‌هایی که هواداران پرسپولیس از کارت زردی که گرفته بود، ناراحت بودند و به این فکر می‌کردند که جای او چه کسی در شهرآورد بازی می‌کند، این بازیکن یکی از مهم‌ترین گل‌های خود را با پیراهن پرسپولیس زد و باعث شد شاگردان برانکو ایوانکویچ با دست پر از بندر انزلی بازگردند. این بازگشت باعث شد پرسپولیس برای اولین بار در لیگ پانزدهم از استقلال سبقت بگیرد و با روحیه‌ای خوب برای بازی دربی آماده شود. با این سه امتیاز پرسپولیس 45 امتیازی شد و بالاتر از استقلال به رده دوم صعود کرد. ملوان نیز با 23 امتیاز در همان رتبه سیزدهم جای گرفت. گل‌های این بازی را جری بنگستون (7) و کمال کامیابی‌نیا (93) برای پرسپولیس و جلال رافخایی در دقیقه ده برای ملوان به ثمر رساندند. همچنین از تیم ملوان سیدحسین حسینی، عزت‌الله پورقاز، محمد ستاری و مازیار زارع و از تیم پرسپولیس مهرداد کفشگری، احمد نوراللهی و کمال‌الدین کامیابی‌نیا با کارت زرد داور روبه‌رو شدند.
کد خبر: ۸۹۴۲۰۰

برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی ارزشمند تیمش برابر ملوان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال گفت: قبل از هر چیز به بازیکنانم تبریک می‌گویم. من به آنها اعتماد دارم. آنها هم به خودشان ایمان داشتند و با یک بازی زیبا پیروزی را به دست آوردند و همه را خوشحال کردند. از قبل هم گفته بودم که بازی با ملوان سخت‌ترین بازی پیش روی ما تا آخر فصل است. ملوان همیشه در انزلی کار پرسپولیس را سخت کرده است. این تیم از استقلال خوزستان و سپاهان یک امتیاز گرفته بود، ولی امروز بازیکنانم شجاعت خود را نشان دادند و توانستند این تیم را شکست دهند.

برانکو درخصوص تمدید قرارداد دوساله‌اش با پرسپولیس گفت: خوشحال هستم، افتخار می‌کنم و بابت همه این اتفاقات خوشحالم که دوباره می‌توانم با این بازیکنان خوب و هواداران عالی کارم را ادامه بدهم. ما تازه اول برنامه خودمان هستیم، چون علاوه بر نتیجه‌گیری در لیگ ایران، هدف‌مان ورود به لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در این رقابت‌هاست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پس از کسب پیروزی پرسپولیس در بازی مقابل ملوان آیا در دربی قهرمان لیگ مشخص خواهد شد یا نه، خاطرنشان کرد: این بازی برای ما بسیار مهم بود که در کورس قهرمانی باقی بمانیم و دو سه بازی آینده قهرمان لیگ را تعیین خواهد کرد.

آتش‌بازی نفت

در دیگر بازی این هفته تیم‌های فوتبال نفت تهران و پدیده در ورزشگاه تختی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 2 بر یک شاگردان منصوریان به پایان رسید. گل‌های نفت را علی قربانی و حمید بوحمدان به ترتیب در دقایق 5 و 16 به ثمر رساندند و تک گل تیم پدیده را محسن یوسفی در دقیقه 83 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.نفت با این پیروزی 41 امتیازی شد و موقتا به رده چهارم صعود کرد.

علیرضا منصوریان پس از پیروزی تیمش گفت: پس از عید، روش تمریناتمان را عوض کردیم و روی خط جلو و عقب‌مان به طور اختصاصی کار کردیم و خوشحالیم این مساله جواب داد. تنها مشکل فشار بیش از حدی بود که به تیم وارد می‌شد. خیلی خوب تمرین کردیم. به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم. می‌دانستیم با تیمی بازی می‌کنیم که هفت مسابقه شکست نخورده است. تمام بازی‌های حریف را زیر نظر داشتیم و تیم آنالیزمان هم بخوبی حریفان را بررسی می‌کند. این یکی از دلایل موفقیت ماست. در نیمه اول به خواسته‌مان رسیدیم و فوق‌‌العاده کار کردیم و پدیده هم بازیکنان بسیار خوبی داشت، اما ما می‌توانستیم بازی را با 4بر 3 گل برنده شویم ولی در جایی که نتیجه بازی 2 بر یک بود، ممکن بود پیروزی را از دست بدهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها