شبنم قلی‌خانی درباره‌ ارزیابی‌اش از برنامه‌های نوروزی تلویزیون با تاکید بر این که ویژه برنامه‌های سرگرم‌کننده تلویزیون جذاب بودند، از برنامه «شب کوک» به عنوان یکی از برنامه‌های جالب تلویزیون یاد کرد. او همچنین گفت: شبکه نسیم در ایام عید موفق عمل کرد.
کد خبر: ۸۹۳۷۲۰

قلی‌خانی که به مدت چهار سال از تلویزیون و سینما دور بوده است، در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ آخرین حضورش در مجموعه «سرزمین کهن» کمال تبریزی گفت: وقتی یک وقفه‌ طولانی در کار به وجود می‌آید، بازیگران بناچار سر کارهای دیگر می‌روند و این اتفاق امری طبیعی است.

قلی‌خانی در «سرزمین کهن» نقش همسر وحید، شخصیتی که شهاب حسینی آن را ایفا می‌کند، بازی کرده است.

او با اشاره به خداحافظی شهاب حسینی با پروژه «سرزمین کهن» و وقفه طولانی که در ساخت فاز جدید این مجموعه رخ داد، یادآور شد: سال 89 در این مجموعه حضور داشتم که مربوط به فاز دوم «سرزمین کهن» می‌شد و اکنون که فاز سوم این مجموعه ساخته می‌شود، حضور ندارم.

این بازیگر درباره‌ وقفه طولانی که در این مجموعه و زمان پخش آن پیش آمد، توضیح داد: چهار سال در ایران نبودم و آخرین کارم، مجموعه خوب آقای تبریزی بود، اما زمانی که به ایران برگشتم، دوست داشتم این مجموعه پخش شود که با مشکل روبه‌رو شد. مجموعه «سرزمین کهن» کار بسیار خوبی است و امیدوارم ‌بزودی پخش شود. در واقع کار کردن با آقای تبریزی برای من لذت‌بخش بود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا بتازگی پیشنهادی برای حضور در مجموعه‌های تلویزیونی داشته‌اید، گفت: پیشنهادهایی داشته‌ام، اما به دلیل این که دوباره شروع کارم است، می‌خواهم تصمیمات بهتری در مورد کارهایم بگیرم تا اشتباهی صورت نگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها