جام‌جم از مراسم معرفی برندگان هفدهمین جایزه ترویج علم ایران و دغدغه‌های مروجان علم در کشور گزارش می‌دهد:

قدردانی از سفیران آگاهی

دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری در پیامی خطاب به رئیس رسانه ملی، از همکاری و اهتمام ویژه شبکه‌های مختلف خبری، رادیویی و سیما به فرهنگ‌سازی و ترویج موضوع علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و انعکاس پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۹۳۴۵۲

ظلم بزرگی به رسانه ملی می‌شود

علی‌اصغر جعفری، رئیس مرکز سرمایه انسانی رسانه ملی در مراسم بزرگداشت روز زن و مقام مادر با اشاره به شرایط فعلی سازمان صداوسیما و هجمه‌هایی که با آن روبه‌روست، گفت: امروز ظلم بزرگی به رسانه ملی وارد می‌شود و در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد و تلاش بسیار زیادی صورت می‌گیرد که رسانه ملی را در محاق قرار دهند و از همه ظرفیت‌هایشان برای تخریب آن استفاده می‌کنند.

آثار حجاب و پیامدهای بدحجابی

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف، برنامه «دوستانه» امروز ساعت 11 و 5 دقیقه پیامدهای بدحجابی و راهکارهای نهی از آن را بررسی می‌کند. همچنین برنامه «خانه مهر» رادیو معارف امروز ساعت 9 به ارائه راهکارهای طب اسلامی برای ارتقای سلامت در خانواده می‌پردازد.

زندگی و فعالیت‌های شهید شهریاری در «میراث مجید»

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند، «میراث مجید» با محوریت زندگی و فعالیت‌های علمی شهید مجید شهریاری از دانشمندان هسته‌ای کشور امشب ساعت 22 و 40 دقیقه روی آنتن شبکه مستند می‌رود. علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی و محمدمهدی تهرانچی، رئیس دانشگاه شهید بهشتی درباره نقش و تاثیرگذاری شهید شهریاری سخن می‌گویند.

سعید راد در سرزمین کهن

در فاز سوم سریال «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی که بتازگی فیلمبرداری‌اش در دربند آغاز شده، سعید راد، بازیگر سرشناس سینما ایفای نقش خواهد کرد. به گزارش سینماژورنال، آخرین تجربه بازیگری سعید راد در تلویزیون مجموعه «در چشم باد» بود که در آن در نقش رضاشاه ایفای نقش کرد.

«روز ملی فناوری هسته‌ای» در رادیو نمایش

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، رادیو نمایش به مناسبت فرارسیدن «روز ملی فناوری هسته‌ای» و «روز هنر انقلاب اسلامی» دو نمایش جدید رادیویی را به ترتیب امروز ساعت 10 و 30 دقیقه و 12 و 15 دقیقه روی آنتن رادیو نمایش می‌برد.

برنامه «سرزمین ما» در شبکه یک

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، برنامه «سرزمین ما» با موضوع جمع‌آوری پسماندهای نوروزی امروز ساعت 7 و 45 دقیقه روی آنتن خواهد رفت. اجرای این برنامه به‌عهده عباس طاهریان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها