زمانی که در آغوش من به خواب می‌رفتی می‌گفتم آسمان لحظه‌ای خاموش شو زیرا فرزند من به خواب رفته.
کد خبر: ۸۹۲۴۹۱
نامه بازیگر پیشکسوت به پسرش / پدر فراموش شده

به گزارش جام جم سیما، آنچه پیش روی دارید،نامه ای است از داریوش اسدزاده هنرمند پیش کسوت سینما وتلویزیون خطاب به فرزندش که سالها اورا ندیده است. اسدزاده به لحاظ عمومیت مضامین این نامه،آن را در اختیار «نسیم آنلاین» قرارداد.

به نام آنکه جان را فکرت آموخت

چراغ دانش اندر دل بر افروخت

در زمان‌های دورا دور آوای غم‌آلودت را می‌شنیدم که از فرط ناراحتی اشک‌ریزان شکایت می‌کردی، نوازشت می‌دادم و با لطیفه‌های شیرین، گریستن را به مرور فراموش و نشاطی فراوان حاصل می‌شد.

چه زیباست عشق پدر و فرزند. لعنت خدا بر او باد که باعث شد با زمزمه‌های پلیدش بین ما جدایی افکند. اکنون که دوران گذشته را مجسم می‌کنم بی‌اختیار اشک از دیده فرو می‌ریزم.

آیا او رنج‌های گذشته را که بر من وارد آورده چگونه پاسخ خواهد داد.

هنوز به یاد آن روزگاران و لحظات شیرین به سر می‌برم و در انتظارت هستم.

دیروز و امروز راه درازیست، دیروز پدری با احساس و مهربان و امروز شبحی بیش نیستم. زمانی که در آغوش من به خواب می‌رفتی می‌گفتم آسمان لحظه‌ای خاموش شو زیرا فرزند من به خواب رفته.

راستی زندگی چیست؟ و‌هم و خیال زندگی چیست؟ رؤیا و هذیان و مرگ است؟

هر سعادتی ناچیز است زیرا زندگی خود رؤیایی ناچیز بیش نیست و زودگذر.

پسرم در نود و سومین سال زندگی‌ام همیشه به یاد تو مهربانیت و ذرات وجود خود را در عشق تو سپری می‌کنم و با افکار گوناگون و تصورات به فکر آینده تو هستم.

خدا نگهدار و پشت و پناهت باشد.

می‌خندم و می‌گریم دیوانه چنین باشد

می‌سوزم و می‌سازم پروانه چنین باشد

پدر فراموش شده‌ات

داریوش اسدزاده

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
۰
۰
سلام هنرمند پرافتخار كشورم اگركسی فرق الماس وشیشه را نمیداند شما كه خود میدانی الماس هستی متاسفانه اندك جوانان این نسل جدید همچون فرزندشما درخواب بسر میبرند وقتی بیدار میشوند دیگر دیراست
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
۰
۰
جوانان این مرزو بوم فرزندان شما هستند.فرزند اقای اسد زاده ناگهان بانگی براید خواجه رفت.انموقع نه راه پس داری ونه راه پیش وبستگان دور و نزدیك همه شما و مسببین این جدایی را لعن خواهند كرد و مطمین باش كه فرزندت با تو چنین خواهد كرد البته با شدت بیشتر پس بخودت بیا و كسی را واسطه كن تا وصلت مجددا سر بگیرد.بامید انروز كه خنده بر لب پدر پیرت شكوفا گردد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها