آخرین تمرینهای تیم ملی فوتبال در سایه حمایت فوقالعاده مردم مکزیک
به گزارش مهر، محققان دانشگاه کالیفرنیا جنوبی میگویند مصرف متعادل قهوه بین یک تا دو وعده در روز با کاهش ۲۶ درصدی احتمال ابتلا به سرطان روده و مصرف بیش از 5/2 وعده قهوه در روز تا بیش از ۵۰ درصد کاهش احتمال ابتلا به سرطان روده را نشان داده است.
در این مطالعه، شاخص کاهش ریسک ابتلا به این بیماری در مورد تمامی انواع قهوه حاوی کافئین و فاقد کافئین بررسی شده است. ترکیبات کافئین و پلیفنول موجود در قهوه همچون آنتیاکسیدانی عمل میکند که مانع رشد سلولهای بالقوه سرطان روده میشود.
آخرین تمرینهای تیم ملی فوتبال در سایه حمایت فوقالعاده مردم مکزیک
حسین کعبی: وقتی فیگو را در جام جهانی زدم....