قلیان در سال های اخیر بارها در فوتبال ایران جنجال ساز شده است اما گویا دامنه این مشکل به فوتبال کشورهای اروپایی هم رسیده است.
کد خبر: ۸۹۱۷۵۶
تفاوت قلیان کشی در فوتبال ایران و فوتبال انگلیس!

به گزارش جام جم ورزشی ، در میان لیگ های معتبر اروپایی اکنون لیگ برتر انگلیس متهم شماره نخست به استفاده از قلیان در میان بازیکنانش است، اتفاقی که اصلا پیامدهای خوبی ندارد.

پس از انتشار عکس هایی که "گابریل آگبنلاهور» را در حال کشیدن قلیان نشان داده است باشگاه آستون ویلا بازیکن خود را تا زمان انجام تحقیقات کامل در این خصوص به حالت تعلیق درآورده است.

ویلا که جزو تیم های انتهایی جدول رده بندی این فصل رقابتهای لیگ برتر انگلستان است، اعلام کرده آگبنلاهور در بازی روز شنبه مقابل چلسی جزو نفرات تیم نخواهد بود چراکه باید در خصوص کشیدن قلیان در تعطیلات در امارات متحده عربی پاسخگو باشد.
این تصمیم با نظر مستقیم «اریک بلک» که به تازگی جایگزین «رمی گارده» در تیم آستون ویلا شده اتخاذ شده است.

مقایسه اتفاقات مشابه فوتبال ایران و انگلیس در تقابل با قلیان نشان می دهد چقدر تفاوت زیاد است. در لیگ برتر انگلیس با وجود آنکه دستمزد بسیار کلانی به بازیکن پرداخت می شود به دلیل قلیان کشیدن به راحتی کنار گذاشته می شود اما در ایران ستاره ها حتی عکس قلیان کشیدن خود را بدون هیچ واهمه ای بر روی شبکه های اجتماعی می گذارند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها