برنامه تلویزیونی «خندوانه» در آخرین شب عید نوروز 95 میزبان دور دوم مسابقه خانم های بازیگر شد.
کد خبر: ۸۹۱۴۸۰
برگزاری دور دوم مسابقه خانم های بازیگر در خندوانه

به گزارش جام جم سیما، ​در ابتدای برنامه رامبد جوان با رسیدن به سیزدهمین روز سال در خصوص روز طبیعت گفت: برنامه «خندوانه» به عنوان یک برنامه یکی از حامیان طبیعت است و امشب شادی برنامه را به کسانی تقدیم می کنیم که به نوعی نگهبانان طبیعت نام گرفته اند.

درخواست جناب خان برای حفظ محیط زیست در روز طبیعت

«خندوانه» در شب گذشته از همان ابتدا با حضور جناب خان به روی صحنه رفت و از حفاظت و دوستی با محیط زیست گفت.

جناب خان پس از بازگشت از سفر شمال از شکار های بی رویه، قطع درختان، آتش سوزی در جنگل ها و پهن کردن و کشیدن قلیان در طبیعت و حاشیه رودخانه ها گفت و به سوغاتی ها، صنایع دستی و نوع برخورد مردم با طبیعت به خصوص سواحل شمالی اشاره کرد.

همچنین در ادامه برنامه جناب خان به کسانی اشاره کرد که در ایام نوروز و روز های تعطیل سال به سرکار میروند و از حضار داخل استودیو خواهش کرد که به احترام این عزیزان ده ثانیه ایستاده دست بزنند.

برنامه رامبد جوان در شب گذشته میزبان گروه دوم از مسابقه بانوان بود که با شرکت پرستو گلستانی، شهره سلطانی، لیلی رشیدی و بهاره افشاری برگزار شد.

در این بخش از برنامه پرستو گلستانی و لیلی رشیدی در گروه اول و شهره سلطانی و بهاره افشاری در گروه دوم ، در چهار بخش لب خوانی، بداهه گویی، کلمه و عکس و اطلاعات عمومی به رقابت پرداختند.

لبخند کاروان خندوانه بر جان لرستان نشست

کاروان «خندوانه» در روال همیشگی و سفر به استانهای ایران زمین در شب گذشته مهمان اهالی خوب و خونگرم خطه ی لرستان شد و پس از عبور از آبشار نوژیان موسیقی محلی و آداب و رسوم استان لرستان را در ایام نوروز به تصویر کشید.

پایان نوروز 95

پس از اجرای چهارمین بخش از مسابقه ی خانم ها و بداهه پردازی در اشعار، هر کدام از شرکت کنندگان با آرزوی سلامتی و حالی خوب در سال جدید با بینندگان خداحافظی کردند و در پایان جناب خان به مردم گفت: طبیعت زنده است، به زنده بودنش احترام بگذارید.

همچنین رامبد جوان با تشکر از همه مخاطبان بیان کرد: مردم عزیز ایران متشکرم از اینکه باز هم شبی دیگر را در کنار شما بودیم، لطفا در روز سیزده بدر است مراقب این طبیعت معصوم و عزیز باشید.

گفتنی است برنامه «خندوانه» در شب گذشته به کار خود در عید نوروز خاتمه داد و از روز یکشنبه 15 فروردین ماه با بخش های جدید و جذاب و همچنین فینال مسابقه لباهنگ با سه شرکت کننده در ساعت 23 و 15 دقیقه به روی آنتن شبکه نسیم می رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها