«مرد شنی» به دنبال بازیگر می گردد

نسخه سینمایی داستان کمیک استریپی و ابرقهرمانانه «مرد شنی/ سندمن» هنوز هم در جست و جوی بازیگر اصلی خود است. جوزف گوردن لویت آخرین بازیگری است که از همکاری با این فیلم انصراف داد.
کد خبر: ۸۸۷۹۷۶
«مرد شنی» به دنبال بازیگر می گردد

به گزارش جام جم آنلاین ، با اعلام انصراف گوردن لویت تحلیل گران سینمایی می گویند این پروژه با بداقبالی روبرو شده و نوعی نحسی دامن آن را گرفته است.

نوول گرافیکی مرد شنی را نیل گایمن نوشته و صنعت سینما چندین سال است که به دنبال تولید نسخه سینمایی آن است. شرکت مستقل فیلم سازی نیولاین این نسخه را تهیه خواهد کرد.

نزدیکان گوردن لویت می گویند علت کناره گیری او از این پروژه، مخالفت تهیه کنندگان آن با حضور وی در پشت دوربین به عنوان کارگردان بود. در حالی که شرکت نیولاین می خواست گوردن لویت فقط بازیگر آن باشد، او تلاش داشت امر کارگردانی این اکشن پر رمز و راز را هم به عهده بگیرد.

اریک هایسرر این روزها در حال اجرای اصلاحاتی روی فیلم نامه فیلم است. احتمال زیادی وجود دارد دیوید گویر برای کارگردانی آن انتخاب شود.

نوول مرد شنی هم مثل بقیه داستان های ابرقهرمانانه در باره مردی با هویت دوگانه است. او در حالی که یک زندگی معمولی دارد، در زمان خطر تغییر چهره و هویت داده و تبدیل به آدمی با قدرت های خارق العاده می شود.

کمپانی برادران وارنر در سال 2013 تلاش ناموفقی برای تولید نسخه سینمایی مرد شنی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها