درام دوره ای و تاریخی «گروه کی» به تاریخ گذشته آمریکا در دوران سخت تبعیض نژادی و فعالیت های ضدانسانی کوکلوس کلان ها برمی گردد.
کد خبر: ۸۸۷۲۷۱
پرونده سازی سینمایی علیه کوکلوس کلان ها

به گزارش جام جم آنلاین ، شرکت مستقل فیلم سازی «جوزف گوردن لویت» کار تولید این فیلم را به عهده دارد. خود او در نقش اصلی این درام ضدتبعیض نژادی بازی می کند.

داستان فیلم در فاصله سال های 1865 تا 1871 اتفاق می افتد و مضمون محوری آن در باره تلاش جامعه مدنی و رنگین پوستان آمریکا علیه گروه افراطی و نژادپرست کوکلوس کلان ها است.

گوردن لویت در این داستان در نقش یک افسر ارتشی به نام ستوان «لویس مریل» ظاهر می شود که به کمک آمریکایی های آفریقایی تبار می آید تا با تهاجمات کوکلوس کلان ها مقابله کنند. او با تشکیل گروهی به نام گروه «کی»، سیاه پوستان معترض را زیر یک سقف جمع می کند.

فیلمنامه این درام اجتماعی براساس متن یک مقاله روزنامه ای نوشته می شود. تهیه کنندگان فیلم هم اکنون به دنبال فیلمنامه نویس مناسبی هستند، تا کار نگارش فیلم نامه را به دست او بسپارند.

کوکلوس کلان ها را گروهی از آمریکایی های به شدت نژادپرست تشکیل می دادند، که اعتقاد داشتند سیاه پوستان را باید کاملا از بین برد. آنها هنگام حمله به منازل سیاه پوستان، سر خود را با یک کیسه سفید می پوشاندند تا هم چهره شان مشخص نشود و هم، در دل سیاهان ترس و وحشت ایجاد کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها