نگاهی به بدترین بازی‌های این فصل ستاره پرتغالی برای رئال‌مادرید

روزهای ابری کریس رونالدو

باز هم کریستیانو رونالدو حرفی به زبان آورد که تا مدت‌ها برایش جنجال درست کرد. درست پس از شکست یک بر صفر رئال‌مادرید مقابل اتلتیکومادرید و از دست رفتن شانس کامل قهرمانی بود که رونالدو در گفت‌وگویی اظهار داشت اگر رئال‌مادرید 11 بازیکن در سطح او داشت قطعا در صدر جدول رده‌بندی لالیگا قرار داشت. این اظهارنظر رونالدو جنجال گسترده‌ای برپا کرد، اما به هر حال این بازیکن خودش هرچند روزهای بد در رئال‌مادرید زیاد نداشته، اما چند مورد فراموش نشدنی در کارنامه خود دارد. آنچه در ادامه می‌آید بررسی بدترین نمایش‌هایی است که رونالدو در این فصل از خود نشان داده است.
کد خبر: ۸۸۶۹۵۰

آتلتیک بیلبائو یک ـ رئال 2

این نخستین بازی بزرگ رئال‌مادرید در فصل 2016 ـ 2015 بود، زمانی که رافائل بنیتس هنوز روی نیمکت رئال‌مادرید می‌نشست. در این دیدار کریم بنزما یک‌تنه ستاره تیمش بود و خوش درخشید. این در حالی است که رونالدو اصلا روز خوبی را پشت‌سر نگذاشت و با از دست دادن چند موقعیت در حسرت گلزنی در این دیدار باقی ماند.

اتلتیکو یک ـ رئال ‌مادرید یک

این نخستین دربی مادریدی‌ها در فصل جدید بود. یک گل از کریم بنزما و یک گل از ویه تو تساوی این دربی را رقم زد، اما رونالدو کاملا از سوی مدافعان حریف مهار شده بود و راهی برای گلزنی پیدا نکرد. رونالدو در این دیدار با شرکت نکردن در حلقه شادی بازیکنان پس از گلزنی بنزما نشان داد همچنان یکی از خودخواه ترین ستاره‌های دنیای فوتبال است تا انتقادات زیادی را نسبت به خود برانگیزد.

پاری‌سن‌ژرمن صفر ـ رئال‌ صفر

این دیدار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد جایی که مهاجم پرتغالی شانسی طلایی را در نیمه نخست برای گلزنی از دست داد تا این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل تمام شود. او یکی از بدترین بازی‌های اروپایی خود را به نمایش گذاشت.

رئال‌ یک ـ پاری‌سن‌ژرمن صفر

یک بازی بزرگ دیگر برای رئال‌مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که باز هم تقابل با پاری‌سن‌ژرمن بود. در این دیدار هم کریستیانو رونالدو مثل دیدار رفت نمایش خوبی نداشت و باز هم فرصت گلزنی از دست داد. او حتی روی جریان بازی هم تاثیرگذار نبود و عملکرد ضعیفش باعث شد هواداران او را هو کنند، چیزی که در سال‌های اخیر برای او اتفاق نیفتاده بود.

سویا 3 ـ رئال‌مادرید 2

تیم رافائل بنیتس نخستین شکست فصل 2016 ـ 2015 را متحمل شد و کریستیانو رونالدو باز هم در گلزنی ناکام بود. او نه‌تنها گلی نزد، بلکه خیلی هم ضعیف بود و چندان به کار تیم بنیتس نیامد تا در اینجا یکی دیگر از بازی‌های ضعیف او در این فصل رقم بخورد.

رئال‌ صفر ـ بارسلونا 4

یک دیدار به یادماندنی در تاریخ لالیگا. برای رئال‌مادرید هیچ چیز دردناک تر و تلخ‌تر از شکست خردکننده 4 بر صفر مقابل رقیب سنتی نیست. کریستیانو رونالدو هم در این میان خیلی ضعیف ظاهر شد و هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

ویارئال یک ـ رئال‌مادرید صفر

اینجا باز هم ثابت شد رونالدو آن ستاره فصل گذشته نیست. در شبی که یک شکست دیگر برای رئال‌مادرید رقم خورد، رونالدو درمانده و سردرگم به نظر می‌رسید و در موقعیت‌سازی ناکام بود. رونالدو در جریان بازی گم شده بود و حتی یک موقعیت خوب هم از دست داد. کم‌کم صدای هو کردن برخی تماشاگران به گوش می‌رسید که سوت پایان این بازی هم زده شد.

والنسیا 2 ـ رئال‌مادرید 2

رئال‌مادرید اگر این دیدار را نمی‌برد بیشتر از بارسلونا عقب می‌افتاد ولی انگار مادریدی‌ها به طور عمیق این مساله را درک نمی‌کردند بخصوص کریستیانو رونالدو. این گرت بیل و کریم بنزما بودند که بازی موثری از خود برای رئال نشان دادند و در مقابل کریستیانو رونالدو چهره ناکارآمد تیمش بود.

اتلتیکو یک ـ رئال‌مادرید صفر

یک دربی فراموش نشدنی دیگر. رئال‌مادرید سعی کرد تا فاصله امتیازی با بارسلونا را جبران کند، اما شانس‌های طلایی یکی پس از دیگری از دست رفتند تا زیدان نخستین تجربه مربیگری خود در دربی را با شکست پشت‌سر بگذارد. رونالدو نه گل زد و نه گل ساخت. این هم یکی دیگر از بدترین خاطرات فصل کریس شد.

منبع: گل

مترجم: هیلدا حسینی‌خواه

جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها