
به گزارش جام جم آنلاین ، استفاده از کارت سوخت جهت صرفه جویی در مصرف سوخت و جلوگیری از قاچاق آن سابقهای طولانی در ایران دارد.
اما پیش از ورود تکنولوژی کارت سوخت های امروزی، از کوپن های کاغذی بنزین در سالهای آغازین جنگ تحمیلی استفاده می شده که تصاویر تعدادی از آن ها را در زیر مشاهده می کنید.
-
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
از «لبو فروش آبادانی» تا پرده سینما
ذرهبین رسانههای ورزشی دنیا روی بازیکنان برجسته