مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز

خداداد مهاجم سایه ، دایی مهاجم آفتاب! +تصاویر

باشگاه استقلال ضمن احترام به همه داوران لیگ برتر خواستار حفظ حقوق حقه خود شد.
کد خبر: ۸۸۲۲۶۵
باشگاه استقلال: از ابتدای فصل از داوری متضرر بوده‌ایم

به گزارش جام جم ورزشی ، باشگاه استقلال روز سه شنبه با انتشار بیانیه‌ای بر روی سایت رسمی خود نسبت به اتفاقات داوری دیدار این تیم برابر نفت تهران واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده: «باشگاه استقلال همواره احترام به همه ارکان فوتبال را وظیفه خود دانسته است و همیشه بر حفظ حرمت‌ها و ضوابط تاکید ویژه ای دارد اما گاهی اوقات اتفاقاتی رقم می خورد که چاری ای جز دادخواهی برای حقوق تضییع شده این تیم مردمی باقی نمی گذارد. تیم فوتبال استقلال تهران از ابتدای فصل جاری تا به امروز از عملکرد برخی داوران و اشتباهات غیر عمد آنها متضرر شده است و این اشتباهات تاثیر مستقیمی بر نتایج این تیم داشته است.

در دیدار با نفت تهران نیز تیم فوتبال استقلال از عملکرد داور ضربه جدی خورده است و نادیده گرفته شده خطای هند واضح مدافع نفت و اخراج نشدن هافبک این تیم که به تایید کارشناسان نیز رسیده است، در نتیجه نهایی این دیدار تاثیر مستقیم داشته است. چنین اشتباهاتی برای چندمین بار در طی فصل جاری تکرار شده است و این باشگاه نیز دفاع از حق پایمال شده تیم استقلال را حق خود می داند و در همین راستا سرمربی تیم فوتبال استقلال نیز پس از دیدار روز یکشنبه تیمش برابر نفت تهران به دلیل وضوح هند پنالتی اعلام نشده در نشست خبری پس از بازی انتقاداتی درست و منطقی را نسبت به عملکرد تیم داوری مطرح کرد.

باشگاه استقلال برای چندمین بار از فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی تقاضا دارد که با نظارت بر عملکرد داوران و خطاهای صورت گرفته از تکرار این اشتباهات جلوگیری کند و تا در ادامه مسابقات لیگ حقوق تیم‌ها ضایع نشود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها