سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد گفت که بان کی مون به اتهامات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص حمایت از تروریسم پاسخ داد.
کد خبر: ۸۷۷۰۰۱
واکنش بان کی مون به اتهامات نتانیاهو

به گزارش جام جم آنلاین، بنیامین نتانیاهو، رئیس کابینه رژیم صهیونیستی در واکنشی احساسی به سخنان روز سه شنبه بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد در حمایت از ملت فلسطین، وی را به "تشویق تروریسم" متهم کرد، بان کی مون در جلسه شورای امنیت درباره خاورمیانه، در خصوص فلسطینی ها گفته بود ستم‌دیدگان براساس طبیعت انسانی به اشغال واکنش نشان می دهند.

سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد خاطرنشان کرد که بان کی مون اتهام های اسرائیل مبنی بر حمایت وی از تروریسم را تکذیب کرد.

به گزارش روسیا الیوم سخنگوی بانکی مون خاطرنشان کرد: نادرست تر از اظهارات بنیامین نتانیاهو وجود ندارد، بان کی مون از اظهارات خود دست برنخواهد داشت.

بان کی مون در جلسه شورای امنیت همچنین ناخرسندی شدید خود را به گزارشهای منتشر شده از سوی رژیم صهیونیستی مبنی بر موافقت با طرح ساخت بیش از 150 واحد شهرک سازی جدید در کرانه باختری اعلام کرد.

نتانیاهو اظهارات عجولانه و ناشی از سراسیمگی خود را همچنین در پاسخ به انتقادات تند بان کی مون به فعالیتهای شهرک سازی رژیم صهیونیستی، تحریک آمیز توصیف کردن آن و سئوال برانگیز بودن این اقدام ها درباره تعهد تل آویو برای ایجاد دو دولت مطرح کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها