با اینکه خیلی‌ها خرید ساعت‌های هوشمند را تنها هزینه اضافی می‌دانند اما دنیای آن‌ها هر روز در حال رشد و بهبود است و به همین دلیل شاهد تولید محصولاتی جذاب و نوآورانه هستیم. یکی از ساعت‌های هوشمند بازار، Apple Watch است که مهندسین کمپانی سازنده در آن نهایت ظرافت را به خرج داده‌اند.
کد خبر: ۸۷۶۳۵۴
5 دلیل برای خرید Apple Watch

به گزارش جام جم کلیک، حال در این مطلب می‌خواهیم برای شما ۵ دلیل بیاوریم که به خریدن این محصول متفاوت اپل، ترغیب شوید.

۱- طراحی زیبا و خاص در کنار وزن مناسب

بایستی ظاهر این ساعت را نقطه اصلی در برتری و جذب مخاطبش دانست، جایی که اپل سعی کرده در طراحی این محصولش سنگ تمام بگذارد و آن را با استایلی خاص وارد بازار کند.

اولین باری که این ساعت هوشمند را می‌بینید، مجذوب ظرافت و طراحی‌اش می‌شوید و با دقت بیشتر در می‌یابید که برای تولید آن، مهندسین این کمپانی قطعه‌ای آلومینیوم، استیل ضدزنگ و طلا را به بهترین شکل ممکن در کنار یکدیگر قرار داده و این محصول را تولید کرده‌اند.

اپل واچ دارای وزن 51 گرمی است و این موضوع بسیار خوشایند است البته باید بگوییم که این محصول سه نسخه دارد و تنها تفاوت بین آن‌ها در جنس بدنه‌ و بندشان است.

در کنار این، باید بگوییم که کیفیت ساخت محصول نیز بسیار عالی بوده و هر کاربری را راضی می‌کند.

۲- سخت افزار بدون نقص

قبل از اینکه Apple Watch محصولی هوشمند باشد و یا یک آیفون کوچک به شمار برود، یک ساعت است که در هر زمان بخواهید برایتان ساعت را به نمایش در خواهد آورد.

همچنین سنسورها و برنامه‌های زیادی در این ساعت هوشمند گنجانده شده تا سلامتی شما را نیز تحت نظر داشته باشد.

در بخش سخت‌افزار نیز این محصول از بلوتوث نسخه 4.0، وای‌فای، 8 گیگابایت حافظه‌ داخلی غیرقابل افزایش، چیپ S1 و 512MB حافظه رم بهره می‌گیرد.

این مجموعه برای اجرای کارهای یک ساعت هوشمند کافی بوده و عملکردی روان را به کاربر هدیه می‌دهد.

این سخت‌افزار در کنار نرم‌افزار مناسب، تکمیل شده است؛ جایی که بسیاری از اپلیکیشن‌های مشهور و کاربردی از ساعت اپل هم پشتیبانی می‌کنند.

نرم افزار شازم، کمرا پلاس، فلیپ بورد، اینستاگرام، توییتر و Yahoo weather از جمله آن‌ها هستند. پس اگر کارایی ساعت هوشمند برایتان مهم است، این ساعت هوشمند اپل است که به شما چشمک می‌زند.

۳- نمایشگر عالی

دو مدل 38 و 42 میلی‌متری این ساعت، به ترتیب دارای نمایشگری 1.69 اینچی با تراکم پیکسلی 257ppi و 1.81 اینچی با تراکم پیکسلی 275ppi هستند.

نوع نمایشگر، رتینا بوده و Ion-X Glass نیز وظیفه حفاظت از آن در برابر خط و خش‌ها را بر عهده دارد. با توجه به این مشخصات، خوانایی در محیط بسته و زیر نور آفتاب بسیار خوب بوده و شاهد عمق رنگی عالی هستیم.

در این قسمت، ساعت هوشمند اپل، نسبت به اغلب رقبا در جایگاه بسیار بهتری قرار می‌گیرد.

۴- بند قابل تعویض در کنار قابلیت اسکن اطلاعات QR

یکی از مزایای اصلی این دستگاه، بند‌ قابل تعویض آن است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی بند ساعت خود را تعویض کند و یک بند جدید را (با خصوصیاتی که دوست دارد) بر روی آن نصب نماید.

هر چقدر که قابلیت اول بر زیبایی دستگاه می‌افزاید، قابلیت دوم که قابلیت اسکن اطلاعات QR است، بر کارایی این دستگاه اضافه می‌کند. از این امکان می‌توان برای خرید بلیط و سایر چیزها استفاده کرد.

۵- ساعتی برای ورزشکاران

برخلاف اغلب تولید کننده‌ها که بین ساعت و دستبند هوشمند، تفاوت بسیاری قائل شده‌اند، اپل در ساعت هوشمندش، امکانات دستبند هوشمند را نیز قرار داده است.

به گونه‌ای که به کمک برنامه‌های کاربردی آن می‌توانید هنگام دوچرخه سواری، دویدن، پیاده‌روی و استفاده از دستگاه‌های ورزشی به بررسی و ثبت اطلاعات شخصی بپردازید.

همچنین پس از اتصال ساعت به آیفون، می‌توان اطلاعات را به کمک GPS دستگاه بهتر آنالیز کرد.

منبع: آی تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها