یک عکس، یک متن

من گلزارم!

مهران رجبی عکسی از خودش و محمدرضا گلزار به اشتراک گذاشته و نوشته: «اومده بودم قله دیزین که یک نفر که عینک بزرگی داشت و کاملا استتار بود زیر گوشم گفت: مهران من گلزارم و واقعا گلزار بود و لو رفت و کلی خوش گذشت...
کد خبر: ۸۷۳۰۰۵

دعوت به اهدای خون

میثم زمان‌آبادی، مجری برنامه خوبی از خودتونه که از شبکه دو پخش می‌شود، فراخوانی را منتشر کرد. این فراخوان که با هشتگ من یک اهداکننده خون هستم به اشتراک گذاشته شده، از مجریان تلویزیون خواسته شده تا روز دوشنبه ساعت 10 صبح برای اهدای خون به مرکز انتقال خون استان تهران واقع در خیابان وصال شیرازی مراجعه کنند. زمان‌آبادی نوشته: شما هم تشریف بیارید، سرنگ برای عموم موجود است.

عجیب اما باورکردنی...

عبدالله اسکندری برادر بزرگ‌تر مجید و به نوعی استاد او در چهره‌پردازی است. عبدالله عکسی از تست گریمی که مجید روی صورت اشکان خطیبی طراحی و اجرا کرده به اشتراک گذاشته و به او خسته نباشی گفته است. چه چیزی بهتر از این‌که برادر و استاد به آدم خسته نباشید، بگوید و کار او را تائید کند. البته این گریم یکی از عجیب‌ترین گریم‌هایی است که روی صورت خطیبی اجرا شده است.

نوستالژی... بگو خُب!

مهدی سلطانی، بازیگر پرانرژی که در نقش‌هایش کمتر نشانی از شوخی است یا کمتر می‌توان متوجه شد که او آدم خاطره‌‌بازی است یا در نوجوانی آدم شوخ و شنگی بوده، عکسی از دوران دبیرستانش (سال 67) منتشر کرده که همه ذهنیت‌های ما را درباره او بر هم می‌زند.

تمرین لبخند

مهمانداران قطارهای پرسرعت آموزش‌های مختلفی می‌بینند که یکی از آنها تمرین لبخند زدن است. آنها برای دست یافتن به این مهارت، آموزش‌های مختلفی می‌بینند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها