در کنسرت مجید خراطها اتفاق افتاد

«جیمی جامپ» دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد!

کنسرت خواننده آلبوم «دارم میرم» بار دیگر خبرساز شد تا این خواننده در اجرای تهران خود مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۷۲۴۱۰
«جیمی جامپ» دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد!

به گزارش جام جم نوا، مجید خراطها شامگاه بیستم دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت و با اجرای قطعاتی چون: دریا، لحظه آخر، ببخش، دلشکسته، قانون احساس، بی وفا، مسافر، مادر، دارم میرم، زیاد بال و پرت دادم، امشب و... برنامه اش را در حضور چهره‌هایی چون نسرین مقانلو، مریم حیدر زاده، نفیسه روشن، علی کاظمی، مهسا کامیابی، محسن افشانی و خانواده‌اش روی صحنه برد.

در اوایل این برنامه یکی از دوستداران این خواننده با پریدن روی صحنه سعی در ابراز احساسات و در آغوش گرفتن مجید خراطها داشت که توسط عوامل انتظامی حاضر در سالن دستگیر شد.

بعد از دقایقی دومین «جیمی جامپ» هم از راه رسید و روی صحنه پرید که او نیز بلافاصله مهار و از سوی مسئولین سالن به اتاق حراست منتقل شدند و تا اواخر برنامه از دیدن کنسرت محروم شدند.

مجید خراطها که برای این کنسرت با پیشنهاد یک تِم واحد برای حاضرین در سالن (خانم ها با شال آبی و سفید آقایون با کت و شلوار)، سعی در اجرایی متفاوت داشت، در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» پس از اجرای برنامه‌اش گفت: «خوشحالم که آثار جدیدم از سوی مخاطبان موسیقی مورد توجه قرار گرفته است و آنها این قطعات را با من همخوانی می‌کردند. امروز پدرم به دلیل کسالت در سالن حضور نداشت و من بسیار بخاطر این موضوع ناراحت بودم و احساساتی شده بودم. درباره افرادی هم که روی صحنه پریدند به هر حال نمی توانند احساساتشان را کنترل کنند و با پادرمیانی دوستان و بزرگواری مسئولین با اخذ تعهد آزاد شدند و در اواخر برنامه به سالن بازگشتند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها