ناصر منتظری خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده آلبوم با اشاره به دلایل تاخیر در انتشار تازه ترین آلبومش با نام «چی چکا» توضیحاتی را ارائه داد.
کد خبر: ۸۷۰۲۶۸
توضیحات یک خواننده درباره تشابه اسمی دردسرساز

به گزارش جام جم آنلاین ، ناصر منتظری درباره یک اتفاق که باعث به تاخیر افتادن دریافت مجوز انتشار آلبومش شده است اینگونه توضیح داد: مراحل اخذ مجوز آلبوم جدیدم که قرار بود چندی پیش با عنوان «چی چکا» روانه بازار موسیقی می شود بنا به تشابه اسمی من با فرد دیگری به نام ناصر منتظری که اثرش در سایت «رادیو جوان» منتشر شده، به تاخیر افتاده است. این درحالی است که نوع موسیقی وی با فضایی که من در آن کار می کنم کاملا تفاوت دارد و فقط تشابه اسمی بین من و اوست که باعث شده برای من مشکلاتی به وجود آید.

به گفته وی، با همکاری و مساعدت هایی که از سوی حراست معاونت هنری وزارت ارشاد صورت گرفته است این موضوع به اطلاع مراجع مربوطه است تا این مشکل حل و فصل شود.

وی ادامه داد: وقتی خواننده یا آهنگسازی در کشورمان دست به انتشار یک اثر هنری می زند باید نسبت به قوانین موجود نیز اطلاعات کافی داشته باشد که بنده و شرکت تهیه آثارم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیستیم و از دوستداران موسیقی و آثار ابراهیم منصفی ترانه سرای صاحب نام بندرعباسی، می خواهم که تمامی آثار بنده را از فروشگاه های رسمی عرضه محصولات فرهنگی هنری تهیه کنند.

این خواننده که چندی پیش با انتشار آلبوم «روزن رفته» خود را به جامعه موسیقی معرفی کرد درباره اجراهای زنده آثارش در گفتگو با مهر توضیح داد: بعد از انتشار آلبوم «چی چکا» کنسرتی را برگزار می کنم که به نوعی مجموعه ای منتخب از قطعات بنده در دو آلبوم اخیر خواهد بود. البته بعد از حل و فصل مشکلاتی که برای انتشار آلبوم به وجود آمده نسبت به اعلام دقیق مکان و تاریخ برگزاری کنسرت اطلاع رسانی لازم را انجام می‌دهم.

منتظری درباره جزییات آلبوم «چی چکا» بیان کرد: چی چکا در زبان و گویش جنوبی معنای قصه گو دارد که روی اشعار خوانده نشده ابراهیم منصفی ساخته و تنظیم شده است. آهنگسازی و تنظیم هشت قطعه آلبوم نیز به عهده خودم بوده که نوازندگانی چون آرین کشیشی، محمدرضا اصغر، ماهان میرعرب، حسین کمانی در این آلبوم با من همکاری داشته اند. این آلبوم بعد از گذراندن روند دریافت مجوز، زمستان امسال توسط موسسه نغمه حصار وارد بازار موسیقی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها