مهدی یغمایی خواننده در خصوص جلوگیری‌ از انتشار آلبوم «چمدون تو» توضیح داد.
کد خبر: ۸۶۰۸۹۳
بعد از ممنوع‌الفعالیتی حتی اعتراضی نداشته‌ام

مهدی یغمایی خواننده در خصوص وضعیت ممنوع‌الفعالیتی‌اش و جلوگیری‌ از انتشار آلبوم «چمدون تو» گفت: آلبوم «چمدون تو» تمامی مراحل اخذ ترانه و موسیقی و حتی طرح روی جلد آلبوم را هم گذرانده و زمانی که بهنام صفاریان برای دریافت نامه کتابخانه ملی رفته بود تا بتوانیم پیش از محرم این آلبوم را منتشر کنیم، به ما اعلام کردند نامم در لیستی قرار دارد.

وی ادامه داد: زمانی که پیگیری کردیم موضوع سایت رادیو جوان را مطرح کردند و توضیح دادند که آلبوم «یه دنیا هست» که در سال 91 منتشر شده به علاوه برخی قطعات تک آهنگ که طی سال‌های فعالیتم منتشر کرده‌ام، بر روی این سایت قرار دارد. به هر حال هر قطعه یا آلبومی که منتشر می‌شود امکان این که روی سایت یا کپی‌رایت شود، وجود دارد.

وی افزود: ضمن اینکه پیش از این اتفاق کسی اعلام صد در صد اشکال قانونی برای این موضوع نکرده بود. قریب ده سال است که تصویرم جز در شبکه‌های صدا و سیما جایی پخش نشده و طبق قوانین جمهوری اسلامی فعالیت کرده‌ام.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یغمایی توضیح داد: از سال 88 با آلبوم «سلام آقا» فعالیت رسمی خود را آغاز کردم. پس از «سلام آقا» که به مناسبت محرم بود، با موضوع دفاع مقدس آلبوم «یه دنیا حرف» را داشتم.

وی بیان کرد: من پس از فهمیدن ممنوع‌الفعالیتی‌ام در هیچ جمعی شرکت نکردم و حتی اعتراضی نداشتم و پس از انجام کارهایی از جمله ایمیل به سایت رادیو جوان و برداشتن آثار از این سایت و ارائه متن‌های ارسالی به دفتر موسیقی وزارت ارشاد، در چند جلسه حضوری خدمت مسئولین رسیدم. جوابی در این رابطه دریافت نکردم و همچنان منتظر عنایت مسئولین محترم هستم اما امیدوارم هرچه زودتر این موضوع که گریبان‌گیرم شده، پایان یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها