روی خط ورزش

آلتین تاپ گزینه جانشینی تیموریان

به نظر می‌رسد جدایی آندرانیک تیموریان از ام‌صلال قطعی شده است و سران این باشگاه قطری حمید آلتین‌تاپ؛ بازیکن ترکیه‌ای و سابق رئال‌مادرید را برای جانشینی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران انتخاب کرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۷۶۸۴

روزنامه الرای قطر نوشت: آلتین‌تاپ به ام‌صلال بسیار نزدیک شده است و به‌احتمال زیاد به زودی قرارداد خود را امضا می‌کند. در این صورت جدایی تیموریان از این تیم قطری نهایی خواهد شد و به احتمال زیاد او به لیگ ایران بازخواهد گشت.

هدایت ام‌صلال را یک مربی ترکیه‌ای به عهده دارد و این باعث شده تا احتمال پیوستن آلتین تاپ به این تیم قطری بسیار زیاد باشد.

دژاگه در العربی ماندنی شد

هر چند رسانه‌های قطری پیش از این اعلام کرده بودند که اشکان دژاگه از العربی جدا می‌شود، اما سران این باشگاه قطری می‌خواهند این بازیکن ایرانی را حفظ کنند.

سایت قطری الشرق در جدیدترین خبر خود نوشت: دژاگه از العربی جدا نمی‌شود. این بازیکن ایرانی در دو بازی قبلی العربی نتوانست به میدان برود و غیبت او روی عملکرد تیم تاثیر گذاشت و در هر دو بازی شاگردان زولا تن‌به شکست دادند. به همین خاطر العربی این بازیکن خود را حفظ خواهد کند.

لوزانو و سیچلو به برلین می‌روند

مسابقات والیبال انتخابی المپیک قاره اروپا از 15 دی با حضور هشت تیم در برلین آغاز می‌شود و به مدت شش روز ادامه خواهد داشت. قهرمان این رقابت‌ها سهمیه مستقیم المپیک 2016 ریو را به دست می‌آورد و تیم‌های دوم و سوم راهی مسابقات انتخابی المپیک سال آینده در ژاپن می‌شوند و از حریفان تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی ژاپن خواهند شد.

به همین دلیل و برای آشنایی بیشتر با حریفان ایران در انتخابی ژاپن، رائول لوزانو سرمربی و خوان سیچلو مربی تیم ملی والیبال ایران از 15 تا 20 دی مسابقات انتخابی اروپا در برلین را زیر نظر خواهند داشت.

رقابت‌های انتخابی المپیک اروپا با حضور هشت تیم در دو گروه برگزار می‌شود که گروه‌بندی آن به قرار زیر است:

گروه اول: بلژیک، آلمان، صربستان و لهستان

گروه دوم: فنلاند، روسیه، بلغارستان و فرانسه

ابراهیموویچ: بخشی از تاریخ PSG هستم

مهاجم پا‌ر‌ی‌‌سن‌‌ژر‌من معتقد است که جزئی از تاریخ باشگاه فرانسوی شده است. زلاتان ابراهیموویچ درباره حضورش در پا‌ر‌ی‌‌سن‌‌ژر‌من گفت: از بودن در این باشگاه خیلی خوشحالم. می‌دانم که بخشی از تاریخ این باشگاه شده‌ام و به این کار ادامه می‌دهم. روزی که این تیم را ترک کردم، می‌توانم بنشینم و به گذشته نگاه کنم و بگویم که من جزوی از این پروژه‌ بودم.

زلاتان در سال 2012 میلان را به قصد پا‌ر‌ی‌‌سن‌‌ژر‌من ترک کرد که در این سه فصل PSG سه بار پیاپی قهرمان لیگ فرانسه شد و در میان هشت تیم برتر اروپا نیز قرار گرفت. ابراهیموویچ تاکنون 150 گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها