سرمربی تیم استقلال می‌گوید اینطور نیست که تیمش بتواند به راحتی سیاه جامگان را شکست دهد.
کد خبر: ۸۶۷۵۰۷
مظلومی: هواداران فردا به کمک استقلال بیایند

پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سیاه جامگان اظهار کرد: همگان فکر می‌کنند که ما راحت می توانیم سیاه جامگان را می بریم ولی اینطور نخواهد بود. آنها تغییراتی داشته اند و مربی بسیار خوبی دارند و مطمئنا اگر تلاش نکنیم و حریف را دست کم بگیریم مشکل می‌خوریم.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ، او افزود: امیدواریم با همت بازیکنان سه امتیاز اول را در نیم فصل دوم بگیریم. ان‌شاءالله هواداران با وجود سرما به کمک ما بیایند. سیاه جامگانی‌ها تیم بسیار خوبی هستند و ما تلاش داریم تا هر سه امتیاز بازی را بگیریم.

سرمربی استقلال در مورد آلودگی هوای تهران گفت: ما نمی توانیم پاسخگو باشیم. سلامتی بازیکنان برای ما مهم است. چون بازی انجام می‌شود مجبوریم در این هوا تمرین کنیم. آلودگی هوا در وضعیت خطرناک است و باید یک فکر اساسی برای آن شود. سازمان لیگ و مسئولان شهر تهران باید در این باره تصمیم بگیرند.

وی در پاسخ به سوالی درباره میزان آمادگی طالب لو برای بازی با سیاه جامگان بیان کرد: وحید بازیکن بزرگی است و خیلی خوب تمرین کرده است. مطمئن باشید مشکلی نخواهد بود.

او درباره محرومان و مصدومان تیمش بیان کرد: برزای محروم است و یعقوب کریمی و رحمتی هم مصدوم هستند، هرچند که رحمتی گفته که اگر لازم باشد بازی می‌کند. جا دارد از تیم پزشکی‌مان هم تشکر کنم.

مظلومی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره احتمال جذب دو بازیکن اسپانیایی از سوی تیمش گفت: ما هنوز صحبت قطعی در این‌باره نکرده‌ایم. فیلم زیاد به ما داده می‌شود. در وهله اول دنبال بازیکن داخلی هستیم و اگر نتوانیم آنها را جذب کنیم بازیکن خارجی می‌گیریم و شرط ما هم تست فنی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها