عبدالله ویسی با کسب رتبه نخست در پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر، ثابت کرد خواستن توانستن است و مدیران باشگاه استقلال خوزستان هم ثابت کردند با اعتماد ‌ به مربی می‌توان نتایج خوبی گرفت و صبوری به خرج دادن در فوتبال ثمره درستی دارد.
کد خبر: ۸۶۷۱۹۹
ویسی: ‌ خودمان را سورپرایز کردیم

خیلی بهتر از پیش‌بینی‌ها نتیجه گرفتید.

بله! ما در ابتدای فصل انتظار داشتیم لااقل 25 امتیاز بگیریم و در ادامه برای نیم‌فصل دوم تلاش کنیم، اما از آنجا که تیم‌مان خوب کار کرد و توانستیم نتایج خوبی بگیریم، این تعداد امتیاز به 32 افزایش یافت و خودمان هم سورپرایز شدیم.

ضعف دیگر تیم‌ها چقدر در رشد شما تاثیر داشت؟

صددرصد این اتفاق تأثیر داشت. اگر سپاهان نسبت به فصل قبل ضعیف‌تر نتیجه نمی‌گرفت یا استقلال‌ طی 9 هفته فقط دو برد به دست نمی‌آورد و این اتفاقات رخ نمی‌داد، شاید الان ما دوم یا سوم بودیم. یا همین پرسپولیس که من معتقدم یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر امسال است اگر مشکلات درگذشت هادی نوروزی و مسائل مالی را نداشت الان کار ما سخت‌تر بود ولی همیشه اتفاقاتی رخ می‌دهد که به شما کمک می‌کند در کارتان پیشرفت کنید و من همیشه در تمرینات به شاگردانم می‌گفتم ما باید از این وضع به نفع خودمان استفاده کنیم و مثلا اگر یک هفته فلان رقیب نتیجه نگرفت، ما هم بی‌انگیزه نشویم.

از تیم راضی هستید؟

صددرصد راضی‌ام خدا از آنها راضی باشد. همه با دریافت مبالغ متعادل با تیم قرارداد بستند و تا این لحظه هرچه از آنها خواسته‌ام را به نحو احسن در میدان انجام داده‌اند.

چطور حاضر شدند با پول کم قرارداد ببندند؟

دو دلیل داشت؛ یکی این که من با آنها حرف زدم و دیگر این که از وضع باشگاه استقلال خوزستان مطلع بودند که پرداختی کم دارد، ولی دارد و مانند تیم‌هایی نیست که فقط وعده پول می‌دهند ضمن این که ارقام قراردادهای بازیکنان ما کم نیست و این ذهنیت باید تغییر کند. به نظر من رقم قرارداد بازیکنان تیم‌های دیگر بی‌دلیل بالاست و خیلی‌ها هستند که بالاتر از حقشان قرارداد دارند. بازیکنان تیم من نه جامی گرفته‌اند و نه کار بزرگی در فوتبال کرده‌اند که بخواهند توقع آنچنانی داشته باشند. همه آنها برای استقلال خوزستان محترم و ارجمند هستند و من به داشتن چنین نفراتی افتخار می‌کنم که بیشتر از پول یا هر چیزی برای موفقیت تیمشان تلاش می‌کنند. آنها می‌دانند که موفقیت و پیشرفت‌شان در گرو سربلندی تیمشان است.

مسئولان باشگاه همواره به دوستی بین شما با آنها اشاره می‌کنند.

برادری! ما با هم مثل برادرانی هستیم که برای موفقیت تیم‌ و خانه‌مان کار می‌کنیم و زحمت می‌کشیم. مانند کشاورزانی که در یک مزرعه کار می‌کنند و همه می‌دانند مسئولیتشان در قبال کاری که به آنها محول شده نتیجه‌ای دارد که در کار بقیه نفرات تأثیر مستقیم خواهد داشت.

می‌خواهید دین‌تان را به فوتبال خوزستان ادا کنید؟

همه هدفم در این سال‌ها همین بوده است و دوست دارم قدمی برای خوزستان و فوتبال این استان بردارم. چه چیز بهتر از این که بتوانم باعث سربلندی تیمی از استانم بشوم.

در روزهای افت نماینده‌های دیگر فوتبال خوزستان خوب به چشم می‌آیید؟

اصلا دوست ندارم این گونه باشد. من را می‌شناسید. عاشق تیم‌های استانم هستم و دوست دارم همه با هم خوب باشند و الان هم دوست دارم هرچه سریع‌تر اوضاع فولاد و استقلال اهواز بهبود پیدا کند.

در نظرسنجی نود‌دوم شدید. این انتظار را داشتید؟

با وجود مربیان استقلال و پرسپولیس نه، اما واقعا مردم نشان دادند لطفشان در این نظرسنجی شامل حالم شده و باید از این پس بیشتر تلاش کنم.

محمدرضا مدنی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها