سرمربی تیم ملی بوکس با اشاره به این‌که پیگیر حضور در دو تورنمنت بین‌المللی است، تاکید کرد که شاگردانش می‌توانند چهار سهمیه ورودی المپیک را کسب کنند.
کد خبر: ۸۶۵۶۵۸

علیرضا استکی با بیان این‌که سومین روز از مرحله دوم اردوهای آماده‌سازی را پشت‌سر گذاشتیم، به ایرنا گفت: هر 23 بوکسور دعوت شده در اردو حاضر هستند. دعوت‌شدگان به اردو تاکنون پنج جلسه تمرین برگزار کرده‌اند و به‌تدریج آمادگی لازم را به‌دست می‌آورند.

استکی با تاکید بر این‌که بوکسورها با گذر از فیلتر انتخابی وارد اردو شده‌اند، افزود: 15 دی‌ماه و در روز پایانی اردوی دوم نیز مسابقات انتخابی را برگزار کردیم.

وی در مورد حضور در مسابقات بین‌المللی نیز خاطرنشان کرد: درخواست حضور در دو مسابقه بین‌المللی را که بهمن و اسفند امسال برگزار می‌شود، ارائه کردیم و فدراسیون در حال فراهم کردن شرایط است.

استکی تصریح کرد: مسابقات انتخابی المپیک در سطح قاره آسیا، فروردین ماه در چین برگزار می‌شود که از فدراسیون خواسته‌ایم یک هفته مانده به این رویداد در چین اردو داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی بوکس ایران در مورد این‌که به کسب چند سهمیه المپیک امیدوار است، گفت: امید به تیم زیاد است، زیرا نفرات باانگیزه یکدلی مراحل آماده‌سازی را دنبال می‌کنند و امید داریم چهار سهمیه حضور در بازی‌های المپیک 2016 را از آن خود کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها