خواننده سرشناس بریتانیایی برای حداقل یکسال تمامی شبکه‌های اجتماعی را ترک کرد.
کد خبر: ۸۶۴۰۶۱
خواننده سرشناس تمامی شبکه‌های اجتماعی را ترک کرد

«اد شیران» با 16میلیون دنبال‌کننده در توئیتر و بیش از 5.5میلیون هوادار در اینستاگرام از پرطرفدارترین هنرمندان بریتانیا در شبکه‌های اجتماعی به شمار می‌رود. او تصمیم گرفته که دیگر جهان را از دریچه‌ی نمایشگر تلفن و یا کامپیوتر نبیند، بنابراین اعلام کرد که حداقل تا یکسال آینده دیگر از شبکه‌های اجتماعی استفاده نخواهد کرد.

شیران این خبر را در اینستاگرام اعلام کرد، اما احتمالا هزاران کامنتی را که هوادارنش زیر آخرین پست او گذاشتند حداقل تا یکسال دیگر نخواهد دید.

او احساس می‌کند که استفاده از دنیای مجازی فرصت تماشای دنیا را از او گرفته است. این خواننده در این باره نوشت : «برای مدتی از تلفن همراه، ایمیل و شبکه‌های اجتماعی استفاده نخواهم کرد. من در طول پنج سال گذشته سفرهای شگفت‌انگیزی به سراسر جهان داشتم اما همواره به جای اینکه جهان را دریچه‌ی چشمان خودم ببینم، از طریق نمایشگر تلفن یا کامپیوتر به تماشای جهان پرداختم. بنابراین تصمیم گرفتم فرصت تماشای تمام آنچه را که از دست دادم به خودم بدهم.»

به گزارش خبرآنلاین، البته شیران آنقدر محتاط هست که هوادارانش را برای همیشه در شبکه‌های اجتماعی از دست ندهد. او گفته که پائیز سال آینده به شبکه‌های اجتماعی بازخواهد گشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها