پلیس قضایی پاریس از کشف 18 کیلو کوکائین، 5 تفنگ، صدها فشنگ و مقداری تی.ان.تی در جریان عملیات مشترک با پلیس قضایی مارسی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۱۷۵
کشف سلاح و تی.ان.تی در پاریس

پلیس قضایی پاریس از کشف بزرگترین محموله کوکائین سال به همراه پنج قبضه تفنگ، یک چاشنی، 400 گرم مواد منفجره تی.ان.تی، چندین فشنگ، دو بازوبند پلیس، چندین دستگاه خودرو و بیش از 300 هزار یورو پول نقد در جریان عملیات مشترک با پلیس قضایی مارسی خبر داد.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، «کریستوف دسکوم» رئیس پلیس مبارزه با قاچاق پاریس طی اظهاراتی در این خصوص اعلام کرد: «پلیس قضایی مارسی در خصوص فعالیت یک شبکه قاچاق در ناحیه ایل دو فرانس به ما اطلاع داد و نیروهای پلیس پاریس وارد عمل شدند. در جریان این عملیات سه فرد حدودا 30 ساله اهل مارسی که 2 کیلوگرم کوکائین همراه خود داشتند، به همراه سه مظنون دیگر بازداشت شدند و در ادامه عملیات 6 کیلوگرم کوکائین از یک خودروی رها شده در Goussainville و 10 کیلوی دیگر به همراهی مقداری پول و سلاح در یک آپارتمان کشف شد.»

کشف این محموله در حالیست که در پی حملات اخیر پاریس، نیروهای پلیس فرانسه در حالت آماده‌باش امنیتی قرار دارند و هشدارها افزایش یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها