رئیس‌جمهور سابق کشورمان گفت: ایران اعلام کرده که از مقاومت حمایت می‌کند. رسما هم اعلام کرده این حمایت معنوی و مستشاری است و فکر نمی‌کنم اگر بخواهد طور دیگری پشتیبانی کند برای اعلام آن از کسی واهمه داشته باشد.
کد خبر: ۸۴۶۹۷۲
ایران برای حمایت از مقاومت از کسی واهمه ندارد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار شهید حسین همدانی در جمع خبرنگاران گفت: شهادت یک هدف متعالی، انتخاب والا و یک عنایت الهی است که وقتی کارها می‌پیچد و گره می‌خورد با روش‌های معمولی مسائل حل و فصل نمی‌شود و راه باز نمی‌شود و موانع به قدری سنگین می‌شود که با تدابیر عادی نمی‌شود آن را برطرف کرد، شهادت به کمک بشریت می‌آید. البته خود شهادت یک مقام عالی و متعالی است که خداوند به بندگان خاص خودش ارائه می‌کند.

وی افزود: شهادت در واقع نتیجه یک زندگی صالح و مومنانه و تلاش‌های الهی است که خداوند به بندگان خودش هدیه می‌کند.

رئیس‌جمهور سابق در رابطه با وضعیت منطقه تصریح کرد: وضعیت منطقه معلوم است و مستکبران که از تمام جبهه‌ها در حال عقب‌نشینی هستند. واقعا به لحاظ آرمانی و فکری و با توجه به امید ملت‌ها مستکبران عقب‌نشینی می‌کنند و سنگرها را از دست می‌دهند.

وی تاکید کرد: آنها تمام توان خود را بسیج کردند تا با ایجاد اختلاف بین ملت‌ها و ایجاد درگیری داخلی و تخریب گروهک‌هایی از جنس خودشان را به جان ملت‌ها بیندازند و ملت‌ها را مسئول کنند تا انرژی‌شان را تخلیه کرده و توانشان را مستهلک کنند تا فرصت و راه فراری برای خودشان پیدا کنند.

احمدی‌نژاد اظهار داشت: در شرایطی که دشمن با نقاب دین و اسلام در میدان حاضر شده شکست آن کار سختی است و اینجا شهادت به کمک می‌آید. شهادت مثل انفجار روشنایی است که می‌درخشد، تمام پرده‌ها را کنار می‌زند، غبارها را می‌زداید و حقیقت را عریان می‌کند.

وی گفت: دشمنان خودشان در منطقه حضور دارند و دخالت علنی می‌کنند، آدم می‌کشند، لشکرکشی می‌کنند و ناو دارند و این مسائل را هم حق خودشان می‌دانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها