مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز

دایی در کمیته انضباطی +تصاویر

جام جم ورزشی: فدراسیون وزنه‌برداری نام 9 وزنه‌بردار را به فدراسیون جهانی اعلام خواهد کرد و در صورتی که مشکل سهراب مرادی برطرف شود یکی از وزنه‌برداران کنار گذاشته خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۶۹۵۷
ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری برای رقابت های جهانی آمریکا

به گزارش گروه ورشی جام جم آنلاین ، پس از رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری، نشست کمیته فنی برای مشخص شدن ترکیب نهایی تیم اعزامی به مسابقات جهانی آمریکا برگزار شد و قرار شد اسامی 9 وزنه‌بردار به فدراسیون جهانی اعلام شود. پیش از این در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری 11 وزنه‌بردار حضور داشتند که سعید محمدپور به دلیل مصدومیت در رکوردگیری تیم ملی مسابقات جهانی را از دست داد و علی میری نیز به تشخیص کادرفنی در رکوردگیری شرکت نکرد و کنار گذاشته شد.

علی مرادی رییس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد ترکیب تیم ملی بیان کرد: در جلسه کمیته فنی، سرمربی تیم ملی و مربیان گزارشی را از عملکرد وزنه‌برداران ارائه کردند و در کمیته فنی تصویب شد که تیم به صورت کامل اعزام شود بنابراین نام 9 وزنه‌بردار را به فدراسیون جهانی اعلام می‌کنیم که مجید عسگری، جابر بهروزی، رسول تقیان، کیانوش رستمی، علی هاشمی، سهراب مرادی، نواب نصیرشلال، بهداد سلیمی و بهادر مولایی 9 وزنه‌برداری هستند که اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.

مرادی در پاسخ به این پرسش که در صورت برطرف شدن مشکل بازنشستگی سهراب مرادی، کدام وزنه‌بردار از ترکیب تیم ملی کنار گذاشته خواهد شد؟ گفت: در صورتی که مشکل مرادی حل شود کادر فنی تیم ملی تشخیص می‌دهد که کدام فرد به عنوان نفر ذخیره معرفی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها