جام جم ورزشی : هیات والیبال تهران در جلسه هماهنگی داوران لیگ برتری برای فصل جدید محکوم شد.
کد خبر: ۸۴۶۸۲۲
نامه اعتراض آمیز داوران والیبال

هفته گذشته فدراسیون والیبال ایران میزبان جلسه هماهنگی داوران برای شروع فصل جدید مسابقات لیگ بود. داورانی که از تمام نقاط کشور در این جلسه حاضر شده بودند و نقطه نظرات خود را ارائه داده و با قوانین جدید کمیته آشنا می شدند. در این بین یکی از ناظران برای فصل جدید درخواستی عجیب کرد که در نهایت او محکوم شده و جلسه را ترک کرد.
به گزارش ورزش سه ، او خواسته بود تا شهرهای میزبان برای ناظران داوری اتاق تکنفره در نظر بگیرند تا داوران و ناظرین شرایط مناسبی را برای حضور در بازی داشته باشند. درخواست او درحالی ارائه شد که این ناظر دبیر هیات والیبال تهران است و خود تهران هیچ امکاناتی را برای داوران و ناظرین اعزامی در نظر نمی گیرد. داورانی که به تهران می آیند به جای هتل در یکی از اتاق های هیات والیبال اسکان داده می شوند که این موضوع برای آنها آزار دهنده است و حالا دبیر هیات درخواست اتاق " تک نفره " از مسولین سایر شهر ها کرده است.
مخالف با هیات والیبال تهران از همین جا شروع شد و کار به جایی رسید که دبیر هیات تهران جلسه را ترک کند و داوران هم نامه ای اعتراض آمیز به رییس هیات والیبال تهران نوشتند تا امکاناتی در شان داوران برای آنها در نظر گرفته شود و به اندازه ای که امکانات در اختیار می گذارند متوقع باشد. هیات والیبال تهران جزو هیات هایی است که مبلغ قابل توجهی را از تیم های خودی برای میزبانی می گیرد و در مقابل حداقل امکانات را در اختیار می گذارد که همین مساله صدای اعتراض داوران و ناظرین را بلند کرد.
در حال حاضر بانک سرمایه، پیکان و سایپا تیم هایی هستند که قرار است خانه والیبال میزبانی آنها را به عهده بگیرد و تهران برای لیگ جاری روزهای شلوغی را پیش رو خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها