ظرفیت های گردشگری زنانه کیش

مروارید خلیج فارس؛ جزیره رویایی زنانه

گردش و تفریح در سواحل زیبا و دریای مواج یکی از مرسوم‌ترین اشکال گردشگری در جهان است. در واقع از سال‌های دور گردشگری معطوف به دریا و ساحل و آفتاب همواره مورد توجه توده‌های گردشگر بوده است.
کد خبر: ۸۴۴۳۳۲
مروارید خلیج فارس؛ جزیره رویایی زنانه

در این بین با توجه به فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه ما زنان به عنوان نیمی از جامعه باید متناسب با فرهنگ اجتماعی ایرانی امکانات ویژه‌ای برای بهره بردن از این بخش از گردشگری داشته باشند.

در این بین این روز‌ها جزیره کیش با ارائه این امکانات خاص به زنان جایگاه ویژه‌ای برای گردشگری زنانه یافته است.

در سال‌های اخیر با اتخاذ تمهیدات خاصی برخی سواحل این جزیره برای شنا و تفریح زنان تجهیز شده است.

در واقع به زنان امکان تجربه شنا در خلیج فارس در فضایی امن و پلاژ ویژه بانوان داده شده است. این امر یک تجربه به یادماندنی برای تمام زنان ایرانی است.

در واقع با توجه به فرهنگ ایرانی و اسلامی ما با جداسازی فضای شنای بانوان و آقایان در جزیره کیش این امکان برای زنان فراهم شده است که با خیال آسوده از طبیعت دریا و ساحل آن منطقه استفاده کنند.

از طرف دیگر حتی این موضوع با استقبال گردشگران خارجی خصوصا زنان کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس مواجه شده است.

در جزیره کیش برخلاف کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس، امکان استفاده از دریا، آفتاب و امکانات جانبی ساحلی برای زنان به صورت اختصاصی فراهم شده است.

از این رو بسیاری از زنان کشورهای عربی و کسانی که می‌خواهند با خیالی آسوده از دریا استفاده کنند به کیش مسافرت می‌کنند. این موضوع موجب رونق گردشگری در این جزیره زیبا و مروارید خلیج فارس شده است.

این پلاژهای ویژه بانوان در ساحل جزیره زیبای کیش مورد استقبال فراوان زنان ایرانی و گردشگران زن خارجی قرار گرفته است.

از این رو که هم احساس امنیت و آسایش برای زنان در این پلاژ‌های اختصاصی بسیار بالاست و هم برخی خدمات خاص در این پلاژ‌ها داده می‌شود.

به طور کلی ماساژهای مختلفی که در این مکان‌ها توسط متخصصان به گردشگران ارائه می‌شود این روز‌ها در میان زنان طرفداران زیادی پیدا کرده است. در کنار همه اینها برای خانم‌هایی که تمایلی برای شنا کردن در دریا و آب شور ندارند استخر‌های خاصی در نظر گرفته شده است تا بتوانند از آن استفاده کنند.

البته برای زنانی که می‌خواهند غواصی را هم تجربه کنند، در جزیره کیش امکان غواصی با مربی خانم وجود دارد.

در کنار آن ورزش‌های آبی مانند جت اسکی و پاراسل هم این روزها طرفداران زیادی بین خانم‌ها پیدا کرده و امکانات فراوان جزیره کیش در این زمینه به آنان ارائه داده می‌شود.

نکته مهمی که جزیره کیش را برای گردشگران زن جذاب‌تر می‌کند این است که امکانات تفریحی ـ ورزشی مخصوص زنان در این جزیره محدود به دریا و پلاژهایش نیست.

در جزیره کیش کلاس‌های مختلف ورزشی مثل پاتیناژ، ایروبیک، پیلاتس و یوگا مخصوص بانوان برگزار می‌شود.

در کنار اینها دوچرخه و موتورسواری در پیست‌های مخصوص هم از ورزش‌های پرطرفدار و دوست‌داشتنی برای زنان ایرانی است و در جزیره کیش فضای امن و استاندارد، فرصت استفاده از این ورزش‌ها را برای زنان ایرانی در سنین مختلف ایجاد کرده است.

رالی خانواده و استفاده از کشتی‌های تفریحی و قایق‌های کف شیشه‌ای، سافاری (ماشین سواری در بیابان و کویر) و تورهای سوارکاری این فرصت را برای همه اعضای خانواده و بخصوص زنان فراهم می‌کند. همه اینها را بگذارید کنار.

بازار و پاساژهای مختلف امکان تفریح مورد علاقه زنان یعنی خرید کردن را برای آنان در کیش فراهم می‌کند.

از این روست که کیش نه‌تنها مروارید خلیج فارس که یک مقصد گردشگری رویایی برای زنان محسوب می‌شود.

از قدیم بسیاری از خانم‌ها برای خرید بهتر و راحت‌تر به جزیره کیش سفر می‌کردند، اما این روز‌ها امکان شنا و دیگر ورزش‌های دریایی برای زنان در این جزیره فراهم شده است.

استفاده زنان از آفتاب و ساحل جزیره فرصت ویژه‌ای برای حفظ سلامت بانوان و جبران کمبود ویتامین حیاتی همچون ویتامین D را فراهم می‌کند.

چمدان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها