فرکی: سپاهان خانه محرم است

نویدکیا نامه خداحافظی را نوشت

پس از هفته‌ها غیبت معنی‌دار و البته ساکت محرم نویدکیا در سپاهان، سرانجام این بازیکن با صدور بیانیه‌ای از سپاهان خداحافظی کرد، هرچند سپاهانی‌ها هنوز هم امیدوارند نویدکیا برگردد.
کد خبر: ۸۴۱۹۹۴

محرم نویدکیا که طی 15 سال حضور در سپاهان در 269 مسابقه رسمی برای این تیم به میدان رفت و 44 گل به ثمر رساند همواره به پیشنهاد دیگر باشگاه‌های ایرانی پاسخ منفی می‌داد و به پیراهن این باشگاه وفادار ماند. او که حد فاصل سال‌های 2002 تا 2009 در 45 بازی برای تیم ملی به میدان رفت و یک گل نیز به ثمر رساند به دنبال تغییر و تحولات مدیریتی در باشگاه سپاهان با اختلاف‌نظر جدی در این باشگاه مواجه شد. نویدکیا با وجود این‌که در هفته‌های گذشته خبرهای ضدونقیضی از احتمال بازگشتش به تیم منتشر می‌شد، دیروز طی بیانیه‌ای که در خبرگزاری فارس منتشر شد، آب پاکی را روی دست دوستدارانش و باشگاه سپاهان ریخت. کاپیتان سپاهان که با بازی‌های درخشانش به یکی از نمادهای اصلی تاریخ این باشگاه تبدیل شده بود، در بیانیه خداحافظی‌اش آورده است: «همه عمر کوشیدم برای مردم شریف اصفهان و تیم محبوبم مفید باشم. یک زمان با حضور خودم و بضاعتی که داشتم این کار را انجام می‌دادم اکنون به دلایلی غیرقابل گفتن با غیبت خودم همان کار را می‌کنم. سکوت و خانه‌نشینی را به سود سپاهان می‌دانم، شاید روزی ناگفتنی‌های کنونی را گذشت زمان بازگو کند.»

او با قدردانی از بازیکنان و هواداران تیم و بدون اشاره به مدیریت باشگاه و همچنین کادر فنی، خطاب به هواداران نوشت: «از همه شما سپاهانی‌ها چه آنها که دوستم دارید و چه آنهایی که ندارید، خواهش می‌کنم با هم متحد شوید و به‌خاطر تمام اشک‌ها و لبخندهایی که سال‌ها با هم تجربه کردیم، آخرین خواسته‌ام را انجام دهید: به هیچ‌کس توهین نکنید و از نام سپاهان و بازیکنان دفاع کنید تا مثل همیشه سپاهانی قدرتمند و باشخصیت داشته باشیم.»

پاسکاری تابش و فرکی

به دنبال این موضوع مسعود تابش، قائم‌مقام باشگاه سپاهان گفت: فکر نمی‌کردم او این کار را بکند و از این اتفاق شوکه شدم. ان‌شا‌ء‌الله بتوانیم او را از این تصمیم منصرف کنیم. نویدکیا سرمایه فو‌تبا‌ل اصفهان و ایران به‌شمار می‌آید.

قائم‌مقام باشگاه سپاهان ا‌ضافه‌ کرد‌: نمی‌دانم مشکل او چیست؟ چراکه چند بار به او پیغام داده‌ایم، اما او جواب تماس‌های ما را نداد. فکر کنم مدیر کارخانه فولاد مبارکه با او تماس گرفته بود، اما محرم کلا نمی‌گوید که مشکلش چیست. حسین فرکی باید در این باره تصمیم بگیرد.

حسین فرکی، سرمربی سپاهان هم در این باره به ایسنا گفت: سپاهان خانه محرم است و هرگاه که بخواهد می‌تواند به این تیم بازگردد. فرکی در واکنش به اظهارنظر مسعود تابش قائم‌مقام باشگاه مبنی بر این‌که «درباره نویدکیا فرکی تصمیم می‌گیرد» تصریح کرد: آیا من تصمیم‌گیرنده هستم؟ ما از ابتدا هم نظرمان را درباره نویدکیا گفتیم. او هر وقت بخواهد می‌تواند به این تیم برگردد و سپاهان خانه خودش است.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز هم از دلیل دلخوری نویدکیا بی‌اطلاع است، افزود: قسم می‌خورم از ناراحتی او خبر ندارم چراکه او با کسی صحبتی نمی‌کند. محمدرضا خلعتبری، مهاجم سپاهان هم امیدوار است که محرم نویدکیا در تصمیمش برای خداحافظی از این تیم تجدیدنظر کند.

او گفت: این خبر خوبی برای ما و هواداران سپاهان نیست. ما از اول فصل در انتظار بازگشت نویدکیا بودیم، اما در نهایت تصمیم به خداحافظی گرفت. به هر حال محرم خودش بهترین تصمیم‌گیرنده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها