فرمانده نیروی انتظامی گفت: پاسخگویی به 13 میلیون تماس ۱۱۰، کشف و استرداد کالاهای مسروقه به ارزش ۱۹۵۲ میلیارد تومان، کشف و توقیف ۷۶۲ میلیارد تومان کالا و ارز قاچاق و انهدام ۲۵۷۵ باند قاچاق از جمله خدمات ناجا در یکسال گذشته است.
کد خبر: ۸۴۱۳۸۹
کشف و استرداد ۱۹۵۲ میلیارد تومان کالای مسروقه

به گزارش فارس، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در سخنان خود در نماز جمعه تهران به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی به ارائه کارنامه خدمات انتظامی، اجتماعی و امنیتی نیروی انتظامی در یک سال گذشته پرداخت و اظهار داشت:‌ ارائه بالغ بر 89 میلیون خدمت گوناگون اجتماعی از جمله صدور گذرنامه، گواهی‌نامه، کارت پایان خدمت و همچنین استعلاماتی از جمله عدم سو‌ءپیشینه از دفاتر پلیس +10 از جمله این خدمات است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: پاسخگویی 13 میلیون تماس از طریق سامانه 110 در حوزه‌های انتظامی،‌اجتماعی و امنیتی از دیگر خدمات ناجا است.

سردار اشتری به کشف و استرداد اموال مسروقه به ارزش هزار و 952 میلیارد تومان اشاره و بیان داشت: 762 میلیارد تومان کالا و ارز قاچاق نیز در این مدت کشف و توقیف شده است.

وی ادامه داد: انهدام 2 هزار و 575 باند قاچاق مواد مخدر و کشف 537 تن مواد مخدر که 80 درصد آن در شرق کشور به وقوع پیوسته و افزایش 20 درصدی کشفیات مواد مخدر ظرف مدت مشابه از جمله دیگر اقدامات ناجا در سال گذشته است.

فرمانده نیروی انتظامی به ارائه خدمات مشاوره‌ای به 398 هزار نفر پرداخت و گفت: در مراکز مشاوره‌ای کلانتری‌ها به واسطه ارائه خدمات مشاوره‌ای بیش از 75 درصد پرونده‌ها به مصالحه منجر شده است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور افزود: کارشناسان مشاوره نیروی انتظامی در سراسر کشور در 85 هزار مدرسه، مسجد و کانون فرهنگی، آموزش‌های لازم را به خانواده‌ها و دانش‌آموزان ارائه داده‌اند.

اشتری تصریح کرد: پاسخگویی به 780 هزار تماس، شکایت، انتقاد و تقدیر مردم از ناجا در سامانه نظارتی 197 و جلب رضایت‌مندی بیش از 66 درصد مردم در دریافت خدمات اجتماعی - انتظامی طبق آخرین نظرسنجی‌ها از دیگر موارد موجود در کارنامه ناجا است.

وی به تشکیل قرارگاه اربعین پرداخت و اشاره داشت: ساماندهی جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی از جمله دیگر کارکردهای ناجا است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها