معاون دادستان تهران در گفت‌و‌گو با جام‌جم

پایتخت برای سارقان نا امن می شود

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت: در بخش سرقت خشن و سرقت به عنف در سطح کشور شاهد کاهش جرم هستیم اما سرقت های خرد روند فزاینده دارد که پلیس برای کاهش این نوع سرقت مصمم است.
کد خبر: ۸۰۳۵۱۰
کاهش سرقت های خشن در کشور

سردار حسین اشتری امروز در صبحگاه ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز در کرج افزود: البته باید علت افزایش سرقت خرد را بررسی کرد که دراین زمینه برنامه داریم .

وی با بیان اینکه پلیس بدون اغماض با مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی می کند،گفت: حاشیه امنی برای این افراد وجود نخواهد داشت.

اشتری بیان کرد: نیروی انتظامی با هر فرد یا گروهی که بخواهد نظم و آسایش مردم را برهم بزند، قاطعانه برخورد می کند.

وی بیان داشت: پیشگیری ازسرقت و مقابله با سارقان دراولویت نخست نیروی انتظامی قرار دارد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در بخش قاچاق و خرید و فروش مواد مخدر نیز برنامه های پیشگیرانه و کنترلی با جدیت دنبال می شود، گفت: دراین زمینه باید عوامل قاچاق و توزیع مواد مخدر را شناسایی و آنان را به دست قانون سپرد.

سردار اشتری تصریح کرد: نیروی انتظامی در انجام وظیفه خود در زمینه حفظ و ارتقای امنیت بسیار جدی و مسوولیت پذیر است.

وی تعامل با مردم برای پیشگیری از جرایم ضروری دانست و افزود: یکی از راه های کنترل جرایم همکاری و همراهی مردم با پلیس است .

فرمانده ناجا تاکید کرد: پلیس با اقتدار با مجرمان برخورد می کند و درعین حال با مهربانی خادم مردم خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت امنیت دراستان البرز بیان داشت: گزارش ها بیانگر ارتقای امنیت دراین استان است که امروز همزبانی و هماهنگی خوب بین نیروی انتظامی و اعضای شورای تامین دراستان البرز را شاهد هستیم.

اشتری بیان داشت: میزان جرایم خشن در این استان کاهش چشمگیری یافته ضمن آنکه میزان کشفیات افزایش یافته است البته ضریب امنیتی در البرز و کشور باید افزایش یابد. ( ایرنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها