بررسی حریفان تیم ملی در گروه A رقابت‌های بسکتبال جام ملت‌های آسیا

3 گام آسان بسکتبال ایران در آسیا

رقابت‌های بسکتبال جام ملت‌های آسیا در حالی از روز چهارشنبه آغاز می‌شود که سرمربی آلمانی تیم ملی کشورمان تاکید کرد زمان اثبات قدرت بسکتبال ایران فرارسیده است. درک باوئرمن به ایرنا گفت: گرچه فرصت زیادی برای حضور در ایران و آشنایی با بسکتبال این کشور نداشتم، ولی در این مدت کوتاه توانستیم تمرینات خوبی برگزار کنیم و با حضور در مسابقات تدارکاتی مختلف، به شناخت مطلوبی از بازیکنان رسیده‌ام.
کد خبر: ۸۳۷۷۸۳

وی ادامه داد: رتبه دوم در تورنمنت اطلس چین و قهرمانی در جام ویلیام جونز چین‌تایپه نشان‌دهنده قدرت بالای بسکتبال ایران است و حالا زمان آن رسیده که با قهرمانی در آسیا و به دست آوردن سهمیه المپیک، قدرت خود را نمایش دهیم.

سرمربی آلمانی تیم ملی بسکتبال درباره انتظارات از این تیم برای قهرمانی در قاره کهن گفت: درست است که انتظار از ایران بالاست، اما چینی‌ها به عنوان میزبان و کره ‌جنوبی به عنوان قهرمان بازی‌های آسیایی نیز فشار روانی زیادی تحمل می‌کنند. مهم این است که در هیچ مسابقه‌ای خود را از پیش بازنده یا برنده ندانیم و همیشه تا آخرین ثانیه برای پیروزی تلاش کنیم. وی خاطرنشان کرد: گرچه حریفان ایران در مرحله مقدماتی تیم‌های ضعیفی به نظر می‌رسند، اما ما به عنوان یک تیم حرفه‌ای باید برای تمام مسابقات به یک اندازه آماده باشیم و اگر به دنبال کسب سهمیه المپیک هستیم، هیچ تیمی را دست‌کم نگیریم و همیشه برای پیروزی تلاش کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها