به گزارش پدال، ایدهٔ این پکیج برای این خودروی فوق لوکس، فوقالعاده بوده و واقعاً تکاندهنده است؛ اما شاید وجود تنها یک رنگ آن هم نارنجی متالیک، به مذاق برخی خوش نیاید البته ما با توجه به آشنا بودن با سبک تیونهای زرق و برقدار منصوری، سعی میکنیم تا با این مسئله کنار بیاییم.
بعلاوه، این محصول در واقعیت واقعاً دیدنیتر و جذابتر شده است و همین رنگ نارنجی متالیک که چندان برای برخی خوشایند نیست، در ترکیب با قطعات فیبر کربنی اطلس نما که در جاهای مختلف بدنه گنجانده شده است، دل هر بینندهای را به سمت خود میکشد.
این برنامهٔ تیونینگ همچنین به ارائه مجموعه قطعات آئرودینامیک برای این خودرو میپردازد که برای این خودرو بسیار مفید بوده است؛ اما آن چیزی که باعث شده بهطور خاص، این بنتلی بیدادگر و خشن جلوه کند، قدرت بیرحمانه آن است.
کورش منصوری با استفاده از مواردی نظیر سیستم اگزوز جدید برای قدرت بالاتر، پیستون و میله پیستونهای جدید، تجدیدنظر روی میل بادامکها، توربوشارژر جدید، نصب اینترکولر و همچنین نصب یک سیستم جدید انتقال با یک مدیریت جدید، توانسته یک قدرت خارقالعادهٔ 986 اسببخاری در دور موتور 6000 دور در دقیقه و همچنین گشتاور عظیم 1200 نیوتون متری را از دور موتور 2100 دور در دقیقهای در اختیارتان قرار دهد.
آری این هیولای جدید منصوری با مشخصات ذکر شده قادر است خود را در عرض 3.9 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت (62 مایل) برساند و میتواند تا حداکثر سرعت 330 کیلومتر در ساعت، پاسخگوی نیاز شدید شما به سرعت زیاد باشد.
کابین این خودرو نیز در برخورد اول، در مطابقت کامل با خشونت مطلق این خودرو بر طبق آمار و ارقام، واقعاً تکاندهنده است.
منصوری با ارائهٔ یک الگوی صحیح برای کابین این خودرو، موفق به ساخت یک اتاق بیعیب و نقص به معنای حقیقی کلمه شده است.
از بینظیر بودن مواد به کار رفته در این الگوی صحیح فقط در این حد بگویم که در بازسازی حتی طاقچهٔ عقب هم از یک چوب با کیفیت عالی و نقش و نگارهای بینظیر استفاده شده است. البته در اینجا جا دارد که به نظر برخی از افراد اشاره کنم که:«این کابین بیهمتا بود اگر رنگآمیزی داخل آن نارنجی نبود»!
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد