یک قایق ماهیگیری بیش از اندازه به گله ای از اورکا ها ( وال قاتل ) نزدیک شد، خیلی نزدیک. اورکا ها به تعقیب قایق پرداختند. از ترس خون در رگ های ماهیگیران منجمد شده بود.
کد خبر: ۸۳۷۲۴۳
تعقیب و گریز قایق و وال های قاتل + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از لومتن، دو ماهیگیر در سواحل سان دیه گو ایالت کالیفرنیا یک گله اورکا ( وال قاتل) را مشاهده کردند. گله شامل حدود 30 اورکا بود. دو ماهیگیر با قایق به اورکا ها خیلی نزدیک شدند.

پستانداران شکارچی دریایی ابتدا به دور قایق شروع به چرخیدن کردند. ماهیگیران دست و پایشان را گم کرده و تلاش کردند با افزودن سرعت قایق از آنها دور شوند. از آن پس اورکا ها به تعقیب قایق پرداختند. یکی از آنها به فاصله نزدیکی از عقب قایق پرید.

تعدادی دیگر از زیر قایق را دنبال می کردند. دو ماهیگیر به رغم وحشت از تمام این صحنه ها فیلم برداری کردند. در نهایت وال های قاتل از تعقیب قایق ماهیگیران دست برداشتند.

به گفته کارشناسان تاکنون هرگز حمله یک اورکا آزاد علیه انسان ها رخ نداده است ، هرچند که در محیط بسته آکواریوم های دریایی اتفاق افتاده که یک اورکا به مربی اش حمله کند.

کارشناسان عقیده دارند تعقیب قایق ماهیگیران از سوی گله اورکا ها بیشتر جنبه بازی داشته تا شکار. با این حال، چند کارشناس نیز معتقد هستند ماهیگیران با بی احتیاطی آرامش گله را بر هم زده و اورکا ها هم به روش خود آنها را تنبیه کرده اند.

این فیلم جذاب را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها