جام جم ورزشی: بنا بر آمارگیری جدید سایت Apple Treee Communications تعداد طرفداران رونالدو در شبکه های اجتماعی بیشتر از مسی شد.
کد خبر: ۸۳۵۱۱۵
رونالدو پرطرفداران ترین شخص جهان

به گزارش جام جم ورزشی ، رقابت دو اعجوبه فوتبال جهان کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید و لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا فقط به مستطیل سبز ختم نمی شود.

در جدیدترین آمارگیری سایت Apple Treee Communications از تعداد هواداران این دو اعجوبه فوتبال جهان در شبکه های اجتماعی رونالدو با 167 میلیون هوادار از مسی با 100 میلیون پیشی گرفت.

بنا بر این آمارگیری کریستیانو رونالدو پرطرفردارترین شخص در شبکه های اجتماعی شد اما لیونل مسی با بیش از 100 میلیون بعد از او قرار گرفت البته مسی در شبکه اجتماعی تویتر صفحه شخصی ندارد ولی رونالدو در این شبکه نیز با 37 میلیون هوادار دارد.

لیونل مسی با این تعداد هوادار در جایگاه سوم بعد از نیمار که 400 هزار هوادار بیشتر از او دارد قرار گرفت.

در باشگاه رئال مادرید بعد از رونالدو خامس رودریگز کلمبیایی با 47 میلیون هوادار در جایگاه دوم و گرت بیل با 38 میلیون هوادار در جایگاه سوم قرار دارد.

اما در سطح باشگاهی در تعداد هواداران بنا بر این گزارش بارسلونا در جایگاه اول و رئال مادرید در جایگاه دوم قرار گرفت.

در رابطه با تعدد هواداران در لیگ مختلف فوتبال لالیگا با 304 میلیون دنبال کننده در جایگاه اول و لیگ جزیره با 285 میلیون در جایگاه دوم قرار گرفت.

در شبکه اجتماعی توئیتر رونالدو با 37.5 میلیون هوادار در جایگاه اول و لبرون جیمز بازیکن بسکتبال با 23.4 میلیون در جایگاه دوم قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها